Skip to main content

Ostin kiireessä (liike oli menossa kiinni) kotiin 100M nettiliittymän muuton takia. (vaihteluväli 10-100M)



Uuteen osoitteeseen ei saanut kuin mobiilin.



Ostotilanteessa minulle valehdeltiin päin naamaa 14 päivän peruutusoikeudesta.



 



Kävi ilmi että liittymä ei toimi huonostikkaan, lupauksista huolimatta.



 



Välillä sivut eivät toimi ollenkaan ja mittausten mukaan nopeus on keskimäärin 3-6 megaa.



Pari kertaa nopeus on mennyt jopa yli 10 megaan.



4G Sigaalinlaatu on hyvä mutta kaistaa ei ole ollenkaan. Eli myytiin olematonta kaistaa.



Nettiväylä ilmeisesti romahtaa täysin kun ihmiset tulevat töistä.



 



Tein netissä maanantaina peruutuksen.



Nyt kun menin liikkeeseen palauttamaan 13 päivän taistelun jälkeen laitetta ja simmiä sanottiin että ei voi perua.



Pitää tehdä vikailmoitus. Eivät pysty sitä tekemään liikkeessä, pitää tehdä netissä.



No nettipalvelussa ei edes näy koko liittymää... Mites teet vikarin?



 



Kännykkäliittymä lähti jo toiselle operaattorille ja kohta lähtee loput liittymät.



 



Koskaan ei ole näin törkeästi valehdeltu päin naamaa.



Jos kauppaa ei peruta niin kuluttajansuoja-asiamiehelle ensin, sitten poliisille tutkintapyyntö ja



lopuksi käräjille.



 



Varokaa Telia kauppiaita!!!!



 



 



Edit HannaSu: muokattu otsikkoa 


@ajantuhlausta@  kirjoitti:


Ostin kiireessä (liike oli menossa kiinni) kotiin 100M nettiliittymän muuton takia. (vaihteluväli 10-100M)



Uuteen osoitteeseen ei saanut kuin mobiilin.



Ostotilanteessa minulle valehdeltiin päin naamaa 14 päivän peruutusoikeudesta.



 



Kävi ilmi että liittymä ei toimi huonostikkaan, lupauksista huolimatta.



 



Välillä sivut eivät toimi ollenkaan ja mittausten mukaan nopeus on keskimäärin 3-6 megaa.



Pari kertaa nopeus on mennyt jopa yli 10 megaan.



4G Sigaalinlaatu on hyvä mutta kaistaa ei ole ollenkaan. Eli myytiin olematonta kaistaa.



Nettiväylä ilmeisesti romahtaa täysin kun ihmiset tulevat töistä.



 



Tein netissä maanantaina peruutuksen.



Nyt kun menin liikkeeseen palauttamaan 13 päivän taistelun jälkeen laitetta ja simmiä sanottiin että ei voi perua.



Pitää tehdä vikailmoitus. Eivät pysty sitä tekemään liikkeessä, pitää tehdä netissä.



No nettipalvelussa ei edes näy koko liittymää... Mites teet vikarin?



 



Kännykkäliittymä lähti jo toiselle operaattorille ja kohta lähtee loput liittymät.



 



Koskaan ei ole näin törkeästi valehdeltu päin naamaa.



Jos kauppaa ei peruta niin kuluttajansuoja-asiamiehelle ensin, sitten poliisille tutkintapyyntö ja



lopuksi käräjille.



 



Varokaa Telia kauppiaita!!!!



 



 



Edit HannaSu: muokattu otsikkoa 






 



Moi @ajantuhlausta ja tervetuloa tänne Yhteisöön!



 



Tosiaan Telia kaupasta ostettuna ei tuotteilla ole kahden viikon peruutusaikaa, sillä se koskee vain etämyynnin kautta ostettuja palveluita. Todella kurjaa, jos teille on sanottu asiasta virheellisesti. Kirjautumalla omille sivuillesi mobiilivarmenteella/pankki tunnuksilla niin pitäis näkyä kaikki tuotteet ja sieltä pääsee tekemään myös tuon vikailmoituksen. Olet toki oikeutettu tekemään myös reklamaation tilanteesta.


Ai että piti oikein muuttaa otsikko kun ei rikosoikeudellinen termi PETOS

kelpaa huijareille!!!

 

Jos ette peru tätä kauppaa niin minä en ole kahta vuotta jumissa teidän kanssa vaan te olette kaksi vuotta jumissa minun kanssani,

 


Valitettavasti täällä emme voi sinua tuon kanssa tarkemmin auttaa. Kuten kolleganikin neuvoi, voit tehdä tästä reklamaation sinulle annetun linkin kautta tai voit myös mennä kyseiseen liikkeeseen ja pyytämään esimiestä katsomaan tilannetta. Pahoittelen kuitenkin tapahtunutta, toivottavasti asia selviää jommalla kummalla tavalla. 



 



Otsikkoa muutettiin sen vuoksi, että se on helpompi löytää sekä myös tätä kautta osuvampi. 


Suora ja tylyhkö soitto palveluun ilmeisesti auttoi ja liittymä perutaan.

Suosittelen vahvasti teitä muuttamaan käytäntöjänne ja kouluttamaan niitä provikkahemmoja liikkeissänne.

 

Olen ollut Soneran asiakas tavalla tai toisella muistaakseni jo vuodesta 1992.

Aina lankapuhelin ja NMT - aikakaudelta lähtien.

 

Tuollainen asiakkaan erehdyttäminen saa rauhallisenkin nestorin raivostumaan kun joku

uraohjus ajattelee että tuota hikistä vanhaa gubbea voi *******taa miten haluaa.

TELE/Sonera/TeliaSonera/Telia tuhoaa tällä menolla maineensa aika äkkiä.



@ajantuhlausta@  kirjoitti:


Suora ja tylyhkö soitto palveluun ilmeisesti auttoi ja liittymä perutaan.



Suosittelen vahvasti teitä muuttamaan käytäntöjänne ja kouluttamaan niitä provikkahemmoja liikkeissänne.



 



Olen ollut Soneran asiakas tavalla tai toisella muistaakseni jo vuodesta 1992.



Aina lankapuhelin ja NMT - aikakaudelta lähtien.



 



Tuollainen asiakkaan erehdyttäminen saa rauhallisenkin nestorin raivostumaan kun joku



uraohjus ajattelee että tuota hikistä vanhaa gubbea voi *******taa miten haluaa.



TELE/Sonera/TeliaSonera/Telia tuhoaa tällä menolla maineensa aika äkkiä.






Hyvä kuulla, että sait asian hoidettua ja nyt kuntoon. Kaikki saamamme palaute on ensiarvoisen tärkeää toimintamme kehittämisen kannalta, ja kiitos siis myös sinulle. 


Hahaa, nyt tuli kuitenkin lasku liitymästä joka on asiakaspalvelun mukaan peruttu.

Eli jo kolmas kerta kun Telia valehtelee päin naamaa.

 

Laitteet ja liittymä on palautettu jo aikaa sitten.

 

Sopivasti sattui sekin että oma telia tunnukseni on kaapeliliittymän yhteydessä yhtäkkiä suljettu ja ja kaikki inet - sähköpostit myös ilman mitään varoitusta. Olipa kiva viettää kesää hankkimalla uusi sähköposti ja päivittämällä se kaikkiin palveluihin.

 

Telialaiset kaivaa tosissaan nyt verta nenästä.

 

Varokaa kaikki Jyväskylän Ahjokadun valehtelijoita!

 

Hankkikaa liittymänne muualta kuin Telian valehtelijoilta!

 

Vuosien saatossa on joutunut nielemään kaikenlaista kyseisen puljun taholta mutta nyt kyllä mennään ihan uudelle tasolle.

 

Tämä ei varmasti jää tähän... !!!


Varmastikaan valehtelusta ei tässä ole kyse. Tämä on nyt hankalaa tätä kautta kommentoida kun emme asiakastietoja näe, mutta yleisellä tasolla onnistuu. 

Ilmeisesti lasku on ehtinyt muodostua ennen liittymän perumista, saattaa siis olla että lasku on sen vuoksi ehtinyt sinulle lähteä. Lasku saadaan tottakai peruttua, asiakaspalvelun kautta hoituu.



 



Sähköpostiosoite on sidoksissa palveluihin ja sinulla on siis ollut kaapelinetti-yhteys ja se on irtisanottu jonka mukana sähköposti, ymmärränkö nyt oikein? Ja nyt kun sinulla ei ole voimassaolevia tuotteita, niin telia.fi -sivustolle et pääse kirjautumaan. Sähköpostiosoite on mahdollista palauttaa, sekin hoituu asiakaspalvelussa. 


Vastaa