Ostin kiireessä (liike oli menossa kiinni) kotiin 100M nettiliittymän muuton takia. (vaihteluväli 10-100M)
Uuteen osoitteeseen ei saanut kuin mobiilin.
Ostotilanteessa minulle valehdeltiin päin naamaa 14 päivän peruutusoikeudesta.
Kävi ilmi että liittymä ei toimi huonostikkaan, lupauksista huolimatta.
Välillä sivut eivät toimi ollenkaan ja mittausten mukaan nopeus on keskimäärin 3-6 megaa.
Pari kertaa nopeus on mennyt jopa yli 10 megaan.
4G Sigaalinlaatu on hyvä mutta kaistaa ei ole ollenkaan. Eli myytiin olematonta kaistaa.
Nettiväylä ilmeisesti romahtaa täysin kun ihmiset tulevat töistä.
Tein netissä maanantaina peruutuksen.
Nyt kun menin liikkeeseen palauttamaan 13 päivän taistelun jälkeen laitetta ja simmiä sanottiin että ei voi perua.
Pitää tehdä vikailmoitus. Eivät pysty sitä tekemään liikkeessä, pitää tehdä netissä.
No nettipalvelussa ei edes näy koko liittymää... Mites teet vikarin?
Kännykkäliittymä lähti jo toiselle operaattorille ja kohta lähtee loput liittymät.
Koskaan ei ole näin törkeästi valehdeltu päin naamaa.
Jos kauppaa ei peruta niin kuluttajansuoja-asiamiehelle ensin, sitten poliisille tutkintapyyntö ja
lopuksi käräjille.
Varokaa Telia kauppiaita!!!!
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa