Skip to main content

Tilaamani 50 megainen mobiilidatayhteys alkoi muutaman kuukauden lupaavan alun jälkeen matelemaan muutamassa megassa per sekunti. Tein 3.12. häiriöilmoituksen, johon luvattiin vastata kahdessa arkipäivässä.

 

Nyt 15.12. ei asiasta ole kuulunut mitään, toki ilmoitettiin että epätoimivan liittymän hintaa korotetaan noin 10%.

 

Mistä pääsen käsiksi tuohon häiriöilmoitukseen, näenkö jostain onko sille koskaan tehty mitään? Huomenna 16.12. pitäisi tehdä päätöksiä jatkon suhteen.

Moikka! Ensi alkuun pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Normaalisti meiltä päin ollaan yhteydessä juuri tuon kahden arkipäivän sisällä, mutta nyt en osaa sanoa mitä on päässyt käymään.

 

Voidaan tätä kautta katsoa asiaa osoitteen perusteella, mutta tarkempaa tutkintaa varten olisi hyvä muodostaa puheyhteys, jotta voidaan suorittaa tarvittavat tunnistautumiset ja katsoa asiaa liittymäpuolelta. Jos siis annat vielä numeron, niin olemme sinuun yhteydessä tai voit soittaa meidän vikapalveluumme numerolla 020690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Vikapalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, mutta pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman pian.


Ei ole tännekkään vastailtu vaikka sellainen viesti tuli. Mennään mokkulalla joka normaalisti antaa 40-80 mbps ja nyt 2-4mbps luokkaa. Loistavaa kerta kaikkiaan! 


Hei @JJperuskaura ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Toivottavasti alkuperäinen käsitteljä ottaa pian yhteyttä. 

 

Onko mokkula minkä merkkinen ja mallinen? Oletko kokeillut palauttaa sille jo tehdasasetukset? Toisella Telian liittymällä, esim. puhelinliittymällä on hyvä testata nopeus, jos mahdollista. Katsothan myös, ettei alueella ole tiedossa olevaa häiriötä.


Vastaa