Otin jo käyttööni tämän palvelun. Tervetullut uudistus totta tosiaan ???
Vaikutti oikein mielenkiintoiselta palvelulta, kävinkin eilen lisäämässä osoitteet joissa useimmiten liikun. :) Puhelinnumero tuli syöttää kansainvälisessa muodossa, siitä ei kuitenkaan ollut mainintaa. Hyvä että tiedotteet saa valita joko sms tai maililla.
@tilasto: Puhelinnumero tulee tosiaan toistaiseksi syöttää maatunnuksen kanssa. Jatkossa tarkoitus on, että puhelinnumero tulisi sinne esitäytettynä. Tämä on meillä kehityslistalla :)
@tilasto@ kirjoitti:
Vaikutti oikein mielenkiintoiselta palvelulta, kävinkin eilen lisäämässä osoitteet joissa useimmiten liikun. :) Puhelinnumero tuli syöttää kansainvälisessa muodossa, siitä ei kuitenkaan ollut mainintaa. Hyvä että tiedotteet saa valita joko sms tai maililla.
Minä laitoin molemmat eli sekä SMS ja sähköposti :smileywink:
Laitoin päälle häiriötiedotteet molemmilla ilmoitustavoilla ilman väliaikatiedotteita. Asun erikoisessa paikassa, niin jouduin ensin hakemaan osoitteen perusteella manuaalisesti lähimmän osoitteen. En tiedä onko mahdollista saada vaikka sijainnin perusteella ehdotusta lähimmästä paikasta, jos ei ole varma :smileyvery-happy:
Muuten vaan että olisin tarvinnut tätä juhannuksena Nyt odotetaan vikatilanteita sitten että nähdään kuinkas hyvin toimii palvelu.
Lisäsin palveluun yhden osoitteen. Kun yritin lisätä seuraavan osoitteen, sain ilmoituksen
Voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden.
Täh? Eihän tuossa rajoituksessa ole mitään järkeä.
POTS-, ISDN-, ADSL-, VDSL- ja Ethernet-liittymien yhteydessä rajoituksen ymmärtäisi, mutta tuolla sivulla luki matkapuhelinverkon häiriötilanteista.
@irritus@ kirjoitti:
Lisäsin palveluun yhden osoitteen. Kun yritin lisätä seuraavan osoitteen, sain ilmoituksen
Voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden.
Täh? Eihän tuossa rajoituksessa ole mitään järkeä.
POTS-, ISDN-, ADSL-, VDSL- ja Ethernet-liittymien yhteydessä rajoituksen ymmärtäisi, mutta tuolla sivulla luki matkapuhelinverkon häiriötilanteista.
Lisäät uuden osoitteen uutena tietueena sinne eri nimellä, hyvin onnistuu samalle numerolle useamman osoitteen lisäys ainakin mulla. :)
@irritus: Näin alkuvaiheessa asiakas voi lisätä yhden osoitteen per liittymä, mutta yhdessä osoitteessa voi olla useampia vastaanottajia. Kyseessä on vielä kehitysvaiheessa oleva palvelu, joten seuraamme tilannetta ja pystymme tarvittaessa nostamaan määrää, jos sille nähdään kovastikin kysyntää.
Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
@irritus@ kirjoitti:
Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
Ainakin kuvan mukaisesti itselläni on eri osoitteille laitettu tiedotteet samalle liittymälle tällä hetkellä, tiedotteet tulee sekä sms että sähköpostilla. Olikohan nyt samasta asiasta kyse..
Tämä menee siis asiakkaan omistuksessa olevien mobiililiittymien mukaan. Jos sulla on esimerkiksi viisi mobiililiittymää, niin voit tilata tiedotteet viidestä osoitteesta. Yksi liittymä = yksi tiedote ja niin edelleen.
@tilasto@ kirjoitti:
Olikohan nyt samasta asiasta kyse..
Kyllä, juuri tämä sama ruutu:
@tilasto@ kirjoitti:
Vaikutti oikein mielenkiintoiselta palvelulta, kävinkin eilen lisäämässä osoitteet joissa useimmiten liikun. :) Puhelinnumero tuli syöttää kansainvälisessa muodossa, siitä ei kuitenkaan ollut mainintaa. Hyvä että tiedotteet saa valita joko sms tai maililla.
Nyt sieltä löytyy +358 esitäytettynä puhelinnumero-kentästä Infotekstiä on myös hieman muokattu ja lisätty linkki tänne Yhteisöön.
ihan sama mitää ei korjata eikä vastata kysymyksii tota oma tallennusa korjattu kk eikä mitää tapahdu kyllä on outoo toimintaa
Kolme kertaa tullut häiriötiedote, kahdesta eri osoitteesta, arvioitu korjauksen valmistumisaika on joka kerta ollut reilun kahden viikon päästä, mutta todellinen valmistumisaika on ollut joka kerta alle 20 minuuttia häiriön alkamisesta. Ilmeisesti joku automatiikka antaa ton arvion aina yhtä kauas, riippumatta mitenkään vian laadusta.
@PasiS, hyvä että kahta viikkoa ei kuitenkaan ole tarvinut odotella Mutta, laitan palautteesi eteenpäin, että arvio saataisiin realistisemmaksi.
Ohjeesta puuttuu olennainen osa kirjautumisen jälkeen:
- Kirjaudu osoitteessa www.telia.fi
- Valitse Omat tietoni ja asetukset -> Häiriötiedoteasetukset
- Klikkaa Lisää uusi ja täytä tarvittavat tiedot
Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"
Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"
Kiitos tarkkaavaisuudesta ja korjauksesta @Freiherr, lisään sen tuohon aloitukseen :smileyhappy:
Hieno ominaisuus!
Kävin testaamassa omiltasivuilta henkilökohtaisilla tunnuksilla ja ainakin sieltä mahdollista osoitteita lisätä.
Testailin myös aspan näkökulmasta mutta sieltä palvelu väittää olevan pois käytöstä. Ominaisuus/Vika?
@irritus@ kirjoitti:
Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
mitähän tuo häiriötiedoteasetuksissa säädettävä "muuttuja" aikarajoitus tarkoittaa(24h tai ajanjakso).Sähköpostiin on nyt "kilahtanut" koko aamuyön n. tunnin välein vikatiedotetta jossa kerrotaan vian ilmenemisestä(haluttu osoite) ja korjauksesta mutta tietoa esim. sen syystä ei.Linkki suoraan esim. vikakartalle(osa laajempaa vikaa,status) olisi selventävä.
@Karkath@ kirjoitti:
mitähän tuo häiriötiedoteasetuksissa säädettävä "muuttuja" aikarajoitus tarkoittaa(24h tai ajanjakso).Sähköpostiin on nyt "kilahtanut" koko aamuyön n. tunnin välein vikatiedotetta jossa kerrotaan vian ilmenemisestä(haluttu osoite) ja korjauksesta mutta tietoa esim. sen syystä ei.Linkki suoraan esim. vikakartalle(osa laajempaa vikaa,status) olisi selventävä.
@Ajanjaksolla voit määrittää tietyn ajan milloin haluat näitä tiedotteita vastaanottaa esim. Tekstareita ei kaikki halua vastaanottaa 24h vaan vaikka klo 8 - 22 välisenä aikana. Valinnan voi tehdä joko SMS tai Sähköpostille, kummin nyt itse haluaa. Jos 24h valinta on käytössä, tulee valitun kanavan (SMS tai @) kautta tiedotteet sitä mukaa kun tilanne elää.
Sisällön osalta otetaan tästä ehdotuksestasi koppia ja katsotaan miten sitä saisi lisäinfona mukana kulkemaan.
Nyt voit käydä antamassa palautetta ja kehitysideoita palvelusta uudessa ketjussa!