Moi Eihyva,
Ihan ensimmäiseksi tervetuloa Klaaniin, mukavaa että olet mukana :smileyhappy:
Ja sitten tikkuasiaan: Onko tästä minkä verran aikaa, kun kauppa on tehty? Tuossa voisi ensin tarkistella Teknisen Asiakaspalvelun kanssa toimimattomuuden syytä, joko soittamalla heille p.0206 90101 tai Omien Sivujen kautta vikailmoituksella. Omilla Sivuilla voit myös muokata sähköisiä markkinointilupia.
Jos käy niin, ettei liittymää saada toimimaan, meillä on tuo kahden viikon tyytyväisyystakuu liikkuvassa kaistassa, eli Asiakaspalvelun kautta pääsee asiaa siinä vaiheessa hoitamaan eteenpäin, vaikkapa chatissa joka on auki 24/7 :smileyhappy:
No, valitusaika meni kyllä ihmetellessä. Vuoden verran muistaakseni tätä kalliimpaa nyt maksan (enkä saa mitään vastinetta tilalle) mutta sitten taas palaan ruotuun.
Suoramyyntikielto on tosiaan voimassa, ollut jo vuosikausia ja tästä lähtien - virheestä oppineena - jaksan olla tiukkana myös operaattoreita kohtaan.
Meidän teknisen puolen hemmot auttavat miellellään näissä jutuissa, @MiaSL antamilla ohjeilla pääset siinä eteenpäin. :)
Myyjä näkee alueen tilanteen peittoaluekartastamme, joka on suuntaa antava, eli ei ihan täysin todenmukainen, vaikka tokihan se pyrkii siihen. Kuuluvuuteen vaikuttaa myös esimerkiksi rakennusten rakenteet, mahdolliset maastovaihtelut sekä ruuhkat.
Vähän hankala on arvioida miksi puhelu on sinulle tullut kiellosta huolimatta. Onko sulla aikaisemmin ollut, tai on jokin toinen liittymä meillä?
Esimerkiksi jos toinen liittymä löytyy, voi olla että sulla on meille luvat sallittuna. Tai vaikkapa jäänteenä menneiltä ajoilta. Noi telemarkkinointiluvat voit tsekata Omien sivujen kautta Chatilla tai palvelupyynnöllä. :)