Skip to main content

Päivitin B593 reitittimen ohjelmiston Soneran kotisivuilta ladatulla (B593teliaph2_r+m+h+s.tar) paketilla.

Päivitys sujui onnistuneesti, mutta kun reitittimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen olisin kirjautunut reitittimeen (192.168.1.1.) ottaakseni ulkoisen antennin käyttöön, niin oletussalasana "admin" ei olekaan oikea???

Mitään en kerennyt päivityksen jälkeen muuttamaan, jotta mikä muu tuo salasana voi olla?

Kokeilitko resetoida laitteen?


Resetoinnin pitäisi auttaa joo, kannattaa myös kokeilla salasanaa "password" ilman lainausmerkkejä. Kannattaa myös kokeilla kirjoittaa isolla tuo salasana "ADMIN" ilman lainausmerkkejä.


Resetointi tosiaan pitäisi auttaa, niinkuin herrat tuossa edellä kirjoittikin. Tässä vielä linkkinä laitteen ohjeet, mitkä löytyy Soneran sivuilta. Ilmoittele, mikäli ongelmat jatkuvat edelleen.


Jep, resetointi (painikkeen pitäminen pitkään n. 30 sek pohjassa) palautti alkuasetukset ja "admin" toimii taas.

Kiitosta vaan!


7.7.2015  Sama juttu reinikaisella juuri ladatun ohjelmistopäivityksen jälkeen. Resetointi auttanee..


Vastaa