tietoomme ei ole tullut kyseistä versiopäivitystä. Oletko jo katsonut Huawein sivustoilta, löytyisikö sieltä mahdollisesti?
Sama kävi minullekkin eilen!
@KALEVI650 kirjoitti:
Sama kävi minullekkin eilen!
Hei KALEVI650 ja tervetuloa Klaaniin!
Täältä löydät ohjeita nettitikun vikatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Liikkuva-Netti--ongelmatilanteet:-Nettitikku-on-toiminut-aiemmin,-mutta-yhteys-ei-toimi?id=1105
Täällä tietoa kyseisestä nettitikusta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Huawei-E3276-(4G-nettitikku)?id=1346
Huonoa on tarkastella mitään asetuksia kun tietokone ei tunnista mokkulaa, eli se ei näy resurssienhallinassa eikä muuallakaan. Kokeiltu kolmessa eri koneessa, jokaisessa sama tulos.
Ennen päivitystä toimi moitteetomasti!
Jos ei tikkusta enää koneella näy, on päivityksessä mennyt jotain pieleen. Muutamia tapauksia on tullut vastaan, mutta kyseessä on erittäin yleinen laite, joten kaikkien tikkujen päivitykset eivät ole menneet mönkään.
Jos laitteessa on vielä takuu voimassa, voi olla yhteydessä vikapalveluun asian ratkaisemiseksi esimerkiksi kirjaamalla Omien Sivujen kautta vikailmoituksen meille. Jos laitteen takuuaika on jo mennyt, täytyy tilalle ostaa uutta laitetta.
Tällä foorumilla keskustellaan JUST tuosta tikun ongelmasta.
https://discussions.apple.com/thread/6611710?tstart=0
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.