Eli minulta löytyy otsikon mukainen mokkula ja liittymä. Ongelmana on ollut jo yli viikon ajan jatkuvaa hitautta, tökkimistä ja puhumattakaan pätkimisestä.
Nettiä selatessa saattaa yhteys kadota aivan kokonaan.
Youtube videoita katsoessa videot saattavat pyöriä hetken aikaan 720p HD laadulla ja siitä sitten mennä automaattisesti 360p koska yhteys ei riitä.
Pätkimisen huomaa parhaiten pelin yhteydessä. Eli pelit jotka tarvivat vakaan nettiyhteyden ja missä huomaa yhdenkin paketin menetyksen nykimisenä on todella haastavaa, käytännössä mahdotonta tällä hetkellä.
Tein jo aikaisemmin noin kuukausi sitten vikailmoituksen samasta asiasta mutta asia korjaantu itsestään parin päivän kuluessa ( sonera ei huomioinut ilmoittamaani osoitetta missä vika on vaan automaattisesti olettivat että käytän mokkulaani laskutus osoitteessa ).
Olen myös tehnyt yhteyden parantamis ehdotuksen ja siitä sain sähköpostia pari päivää sitten että asia on edennyt ja alueelle tehdään parannus ( toivottavasti... ).
Netin nopeus http://www.speedtest.net/result/3963344317.png
Lataus on kohtalainen mutta uploadi on todella surkea.
Sama ongelma on myöskin puhelimeni netissä, yhteys vaihtelee todella paljon ja pätkii.
Nyt kiitos sitä huoltoa tälle alueelle.... Tarkka osoite on Rikunkuja 2, 36200 Kangasala.
Edit: Tuossa hyvä esimerkki mitä käytännössä tapahtuu jatkuvasti http://imgur.com/o35mhiu
Yksi rivi vastaa yhtä lähetettyä pakettia
Sivu 1 / 1
Hei JussiKolu!
Kiitos viestistäsi. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä Soneran matkapuhelinverkossa mainitsemasi osoitteen alueella, joten suosittelen tekemään liittymästäsi uuden vikailmoituksen. Verkonhallinnan asiantuntijamme tutkivat tilanteen vikailmoituksesi perusteella ja he voivat tehdä tarvittavia korjaustoimenpiteitäkin.
Vikailmoituksen voit tehdä esimerkiksi Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen kohta Tee vikailmoitus. Vikailmoituksessa on hyvä mainita tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista, liittymän käyttöosoite, ongelmien arvioitu alkamisajankohta sekä käytössäsi olevan laitteen merkki ja malli.
Kiitos viestistäsi. Tällä hetkellä ei ole tiedossa olevia häiriöitä Soneran matkapuhelinverkossa mainitsemasi osoitteen alueella, joten suosittelen tekemään liittymästäsi uuden vikailmoituksen. Verkonhallinnan asiantuntijamme tutkivat tilanteen vikailmoituksesi perusteella ja he voivat tehdä tarvittavia korjaustoimenpiteitäkin.
Vikailmoituksen voit tehdä esimerkiksi Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen jälkeen valitaan oikea liittymä ja tämän jälkeen kohta Tee vikailmoitus. Vikailmoituksessa on hyvä mainita tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista, liittymän käyttöosoite, ongelmien arvioitu alkamisajankohta sekä käytössäsi olevan laitteen merkki ja malli.
Asiasta on tehty vikailmoitus. Ajattelin että jos jollain olisi jotain ideoita vielä omieni lisäksi mutta ei näytä olevan. Eli teidän verkossa on tälle alueelle jotain ongelmia nyt...
Yli viikon ollut aivan käyttö kelvoton netti.
Kaippa sitä pitää kohtapuolii vaihtaa saunalahteen jos ei ala hommat korjaantuu lähipäivinä...
Yli viikon ollut aivan käyttö kelvoton netti.
Kaippa sitä pitää kohtapuolii vaihtaa saunalahteen jos ei ala hommat korjaantuu lähipäivinä...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.