Moi
Matkalla Venäjällä ja tuo teidän kautta hankittu Huawei modeemi ei hyväksy Tele2:n SIM korttia vaan valittaa SIMLOCK ja nyt tarvitaan pikaisesti purkukoodi.
Edit RaMaria: Imei poistettu
Moi
Matkalla Venäjällä ja tuo teidän kautta hankittu Huawei modeemi ei hyväksy Tele2:n SIM korttia vaan valittaa SIMLOCK ja nyt tarvitaan pikaisesti purkukoodi.
Edit RaMaria: Imei poistettu
Moikka
Klaanissa autamme mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Eli oikea reitti asian hoitamiseen on olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Voit laittaa esimerkiksi Facebookissa/ Twitterissä viestiä, rimpauttaa meille tai asioida Omien Sivujen välityksellä.
Vanhan palstan aikaan pystyimme auttelemaan tämmösissä, mutta uudistuksen jälkeen nykyisessä Klaanissa emme. Täältä löydät hyvää tietoa Klaanista, kannattaa lukaista. :)
Vinkkasin tuossa muitakin yhteydenottoväyliä, jotka eivät soittelemista vaadi. Sopisiko jokin niistä sinulle?
@Huawei_e5776s kirjoitti:
Ja firman liittymä + VIP palvelu = ei pääsyä hallintaan
Hei Huawei_e5776s! Tässä yhteystiedot asiakastukeen yrityksille : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki#osio-4
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.