Skip to main content

Olimme yhteydessä joitain kuukausia sitten TELIAAn nettimaksujemme takia. Asiakaspalvelija sai lopulta myytyä meille palvelun jonka kuukausimaksu oli alhaisempi kuin sen hetkinen nykyinen kuitenkin niin että saiaimme kokeilla ilmaiseksi muutaman kuukauden HBO:ta sekä Spotifaita. Asiakaspalvelija lupasi että on meihin yhteydessä ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä jotta palvelu ei muutu maksulliseksi mikäli emme halua.

Tällaista yhteydenottoa ei koskaan tullut ja jossain vaiheesa saimme laskun näistä palveluista. Otin yhteyttä TELIAan ja ilmoitin että emme halua palvelua käyttöömme. No nyt sitten maksamma huhtikussa ja osittain vielä toukouussa näistä palveluista koska asiakaspalvelija ei soittanut meille. Vastuu siis sysättiin asiakkaalle jolla on kyllä muutakin tekemistä kuin muistaa koska ilmainen jakso päättyy. Mileestäni TELIAN pitää korvata meille tämä ylimääräinen kustannus. Harmittaa...

 

Hei @veva55 ja tervetuloa mukaan Yhteisöön! 

Täällä on hieman vaikea arvioida asian laitaa tutustumatta asiakastietoihin, joten suosittelen ehdottomasti että olet vielä uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme, esimerkiksi chatin tai palvelupyynnön avulla. 
Näin päästään tutkimaan asiaa syvemmin. :)

Täällä Yhteisössä autamme mielellämme asioissa yleisemmällä tasolla, asiakastietoihin emme tätä kautta perehdy. Mikäli asian selvittäminen vaatii syvempää tutkintaa, suosittelen ylle mainitsemiani yhteydenottokanavia! :) 


Vastaa