Ensimmäistä kertaan koskaan kuulen tuon lauseen soittaessani tiettyyn numeroon. Mitähän tuo käytännössä tarkoittaa, kun ei mitään ilmoitettuja vikoja ole puhelinverkossa.
Sivu 1 / 1
@jjraurau kirjoitti:
Ensimmäistä kertaan koskaan kuulen tuon lauseen soittaessani tiettyyn numeroon. Mitähän tuo käytännössä tarkoittaa, kun ei mitään ilmoitettuja vikoja ole puhelinverkossa.
Kokeile 2G ja 3G verkkoja, tuleeko sama ilmoitus kummallakin?
Onko tuolla 2G ja 3G osalta alueellasi häiriötä?
https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/vikatilanteet/hairiokartta
Käynnistä puhelin uudelleen.
Kokeile toista puhelinta.
Jos ei jonkin ajan kuluttua lakkaa, niin häiriöilmotusta Soneralle vaan kehiin.
Mahtaisiko olla sielä vikaa minne soitit? Oliko yritysnumero vai kuluttaja?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.