Missään muussa firmassa en ole saanut niin huonoa asiakaspalvelua kuin Telia-Sonerassa. Tuntuu uskomattomalle, että näin suuressa firmassa kaikki pitäisi käydä jankuttamassa nenäkkäin kaupassa, koska mikään ei hoidu sähköitse.
Tästä on jo yli pari vuotta aikaa kun edellisen kerran yritin saada laskun asioita muutetuksi. Laskussa oli väärin osoite. Sain ottaa kolme kertaa yhteyttä asian tiimoilta, ennenkuin se korjattiin. Siihen palvelu sitten jäikin.
Yritin saada yrityksen liittymää muutetuksi omalle nimelleni. Tästä olin yhteydessä useamman kerran. Se ei koskaan onnistunut, koska mitä ilmeisimmin asia meni väärään paikkaan. Jos Teliassa ei kontaktoi juuri oikeaan paikkaan, niin asiaa ei siirretä eteenpäin sellaiselle henkilölle, joka asian voisi hoitaa tai ratkaista. Eikö tämä toimintatapa olisi ihan perusasioita asiakaspalvelussa? Ja sossua kun syytetään asiakkaiden juoksuttamisesta luukulta luukulle.
Myöskin summa laskussa oli väärä kahden vuoden ajan ja sitäkään ei koskaan korjattu, vaikka ilmoitin myös tästä asiasta pariinkin otteeseen.
Sitten vain ei enää ollut aikaa viettää tämän asia parissa. Nyt vihdoin taas aktivoiduin ja yritin katkaista liittymän. Minulla ei ole tunnuksia yritysliittymäpuolelle. Tuli automaattinen viesti, että yritysliittymä tarkastetaan käsin ja tämän jälkeen saan tunnukset. Aikaa se vie kaksi päivää. Nyt on kulunut yli kaksi viikkoa ja mitään vastausta ei ole kuulunut.
Reilu viikko sitten yritin katkaista liittymän lomakkeella. Tästäkään ei ole tullut mitään kuittausta tai vastausta.
Telian asiakaspalvelu on siitä juoni, että sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun ei ole. Mitään postia ei voi lähettää tavallisella sähköpostilla, jolloin asiakkaalle jäisi todiste päivämäärineen postista.
Miten ihmeessä pääsen Teliasta eroon? Eikö tosiaan ole muuta keinoa kun raahautua liikkeeseen?