Skip to main content

kannattaako soittaa dna ja käskeä yhistään tekniseen tukeen jos niille antaa liittymän numeron niin voiko ne mitenkään selvittää liittymän toimintaan liittyviä asioita  ja parantaa sen toimintaa vai olisiko soitto turhaa että voiko tekninen tuki jos saa kaikki liittymätiedot niin tehdä mitään toimenpiteitä jotka parantaa liittymän toimintaa vai olisiko soitto vain turhaa tarkoitan että jos soitan että olisiko niin ettei siitä olisi mitään apua liittymän toimintaan ettei vikapuoli tai tekninen tuki voi millään liittymä tiedoilla mitenkään parantaa liittymän toimintaa ja olisiko soitosta vain haittaa että vaikeuttaako ylimääräiset soitot niiden työtä että onko niin ettei vikapuoli ja tekninen tuki voi millään tiedoilla ja toimenpiteillä parantaa merkittävästi liittymän toimintaa vaikka kerran kun oli vissiin toinen operaattori ja oli onkelmia niin ne teki jotakin ja reititin löysi sitten netin en tiiä mitä tekninen puoli teki se kuulema oli toimenpite minkä ne teki joka auttaa silloinkin netin toimintaan kun resetointi ei auta ja jonka vain operaattori voi suorittaa niin että suorituksen aikana reititin pitää olla verkko virrassa ja pitää puhelin päällä lisä toimenpiteitä varten

 

--

Muokkaus /SonjaMelina: tarkennettu otsikkoa “kannattaako soittaa” löydettävyyden parantamiseksi

mitä operaattori voi tehdä mobiilinetin toimintaa parantaakseen puhelimen välityksellä jos saa kaikki liittymän tiedot kuten asiakasnumeron voiko se jotenkin nopeuttaa tai vakauttaa yhteyttä jollakin toimenpiteellä kun kerran oli yksi reititin pahasti jumissa oli vissiin menossa rikki niin operaattori teki jotakin sieltä operaattorin päästä jolla reititin heräsi sen verran eloon että toimi siihen saakka kunnes sain uuden reittimen joku yhteyten herätys tai boostaus juttu vissiin


hankala juttu kun mulla harava anteeni suunnattu eteläiseen tukiasemaan niin sitä ei siksi vissiin voi vaikuttaa nopeus ja vakaus asiaan kun harava anteeni suunnattu torniossa etelässä olevaan tukiasemaan niin ei voi mitenkään siksi saaha suunnattua sitä koilisen tukiasemaan kun on harava anteeni ja suunnattu etelän puolessa olevaan tukiasemaan mutta anteeni asentaja voi kääntää anteenia jos koilisen tukiasema on parempi kuin etelän suunnan tukiasema mutta kumpi on parempi etelän puolen tukiasema vai pohjoisen suunnan tukiasema vai koilisen suunnan tukiasema


Jos yhteydessä on ongelmia niin toki palveluntarjoaja voi sitä tarkemmin tutkia miksi yhteys on huono. He voivat selvittää millainen yhteyden laatu yleisesti alueella on, ja samalla he voivat kartottaa myös sisäverkon tilannetta.  

Liittymänumeron ja liittymän omistajan henkilötietojen avulla liittymä varmasti löytyy, jos liittymä on hankittu DNA:n kautta. Eli rohkeasti vain yhteyttä. Soittamallahan se sitten selviää voivatko he auttaa asiassa vai ei. Eipä siitä haittaakaan ole. Ja ongelmien kartoittaminen ja selvittäminenhän on heidän työtään. 


Vastaa