kannattaako soittaa dna ja käskeä yhistään tekniseen tukeen jos niille antaa liittymän numeron niin voiko ne mitenkään selvittää liittymän toimintaan liittyviä asioita ja parantaa sen toimintaa vai olisiko soitto turhaa että voiko tekninen tuki jos saa kaikki liittymätiedot niin tehdä mitään toimenpiteitä jotka parantaa liittymän toimintaa vai olisiko soitto vain turhaa tarkoitan että jos soitan että olisiko niin ettei siitä olisi mitään apua liittymän toimintaan ettei vikapuoli tai tekninen tuki voi millään liittymä tiedoilla mitenkään parantaa liittymän toimintaa ja olisiko soitosta vain haittaa että vaikeuttaako ylimääräiset soitot niiden työtä että onko niin ettei vikapuoli ja tekninen tuki voi millään tiedoilla ja toimenpiteillä parantaa merkittävästi liittymän toimintaa vaikka kerran kun oli vissiin toinen operaattori ja oli onkelmia niin ne teki jotakin ja reititin löysi sitten netin en tiiä mitä tekninen puoli teki se kuulema oli toimenpite minkä ne teki joka auttaa silloinkin netin toimintaan kun resetointi ei auta ja jonka vain operaattori voi suorittaa niin että suorituksen aikana reititin pitää olla verkko virrassa ja pitää puhelin päällä lisä toimenpiteitä varten
--
Muokkaus /SonjaMelina: tarkennettu otsikkoa “kannattaako soittaa” löydettävyyden parantamiseksi