Kokemuksia ADSL vs 4G

  • 10 December 2021
  • 31 kommenttia
  • 109 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Kovasti 12.1 Telian lähettämässä mainosviestissä kehotetaan käyttämään asiakasetu, joka on voimassa 10.1 - 16.1. Voihan tämä tarkoittaa että nyt tilattu PS5 tulee mahdollisesti ennen tai jälkeen ensi joulun.

EDIT. Tilauksen mukaan toimitus olisi 25.1.2022 alkaen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@AsiakasY  kirjoitti:

Kovasti 12.1 Telian lähettämässä mainosviestissä kehotetaan käyttämään asiakasetu, joka on voimassa 10.1 - 16.1. Voihan tämä tarkoittaa että nyt tilattu PS5 tulee mahdollisesti ennen tai jälkeen ensi joulun.


EDIT. Tilauksen mukaan toimitus olisi 25.1.2022 alkaen.




Otetaanpa takaisin tämä! 🙂> Eli tässä on kyseessä siis tämä tarjous, joka koskee verkkokaupan kautta tehtyjä uusia määräaikaisia laajakaistatilauksia. 

Kunniamerkki +4

Ja kun se määräaikainen laajakaistatilaus tehty teidän puhelinmyyjänne kautta ja "pakotettuna", niin tuo tarjous ei koske esim. itseäni? Ei oikein mallikasta toimintaa taaskaan Telialta.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@paavalipohja  kirjoitti:

Ja kun se määräaikainen laajakaistatilaus tehty teidän puhelinmyyjänne kautta ja "pakotettuna", niin tuo tarjous ei koske esim. itseäni? Ei oikein mallikasta toimintaa taaskaan Telialta.


 




Tarjouksia on meillä monenlaisia. Osa tarjouksista on voimassa kaikissa myyntikanavissa, osa ainoastaan verkkokaupassa tai eri myyntikanavissa, Telia kaupoissa tai asiakaspalvelussa. Tähän vaikuttaa yhtenä kriteerinä esimerkiksi tämän PS5 kohdalla mm. varastosaldon määrä. Pientä määrää laitteita emme voi tarjota suurelle volyymille ja näin ollen kohderyhmät sekä myyntikanavat tällaisissa tapauksissa ovat myös volyymiltaan pienemmät. 

Kunniamerkki +4

@Katjane  kirjoitti:

Tarjouksia on meillä monenlaisia.


 



Varmasti. Näin 30v asiakkaana olleena toivoisin että tarjoukset joskus kohdistuisi itseenikin. Toistaiseksi ne ovat olleet vaan "yhdenmukaistamisia", yms. Lopputuloksena siis palvelujen poisto ja laskujen kasvu.


PS en varmasti ole yritystä pystyssä pitänyt, mutta jos itse olisin päättävissä elimissä, niin voisin 30v asiakkaana olleelle sen Pleikan vaikka laittaa ilmaiseksi.


 


Edit ReOlivia: Korjattu lainaus paikoilleen


@paavalipohja  kirjoitti:


@Katjane  kirjoitti:

Tarjouksia on meillä monenlaisia.


 



Varmasti. Näin 30v asiakkaana olleena toivoisin että tarjoukset joskus kohdistuisi itseenikin. Toistaiseksi ne ovat olleet vaan "yhdenmukaistamisia", yms. Lopputuloksena siis palvelujen poisto ja laskujen kasvu.


PS en varmasti ole yritystä pystyssä pitänyt, mutta jos itse olisin päättävissä elimissä, niin voisin 30v asiakkaana olleelle sen Pleikan vaikka laittaa ilmaiseksi.




30 vuoden aikana tuotteet ja palvelut ovat paljon muuttuneetkin ja jos "yhdenmukaistamista" ei koskaan tapahtuisi, olisi aika liuta erilaisia tuotteita ja suurin osa hyvinkin pahasti vanhentuneita ominaisuuksiltaan. Olisi kiva, jos voisin lähettää pleikkarin pitkän asiakassuhteen johdosta mutta siihen ei valitettavasti ole mahdollisuuksia. Tuo on todella hienoa ja arvostan sitä, että olet ollut Telialla niin pitkään. 🙏>

Vastaa