Koputuspalvelu toimii satunnaisesti.


Moikka! Osaiskohan joku täällä neuvoa?

Ongelma on tosiaan se ettei koputuspalvelu toimi aina, vaan satunnaisesti.

Se on kytketty päälle *43# ja vihreä luuri. Tarkistus *#43# ja vihreä luuri ilmoittaa sen olevan käytössä.

Jos puhelin on tilassa 2/3/4G koputusta kytkettäessä se ei lähde lainkaan koputtamaan.

Kun otimme 4G pois päältä, jäi siis vain 2/3G yhteys ja sitten aktivoimme koputuksen päälle. Seuraavaksi puhelin sammuksiin ihan fyysisesti ja uudelleen päälle jonka jälkeen laitoimme päälle myös 2/3/4Gvalinnan. Sen jälkeen koputus toimii satunnaisesti! Puhelin on Iphone XS, liittymä Telia 200M rajattomilla määrillä. 


14 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +14

Koputuksen ongelmat liittyvät epäyhteensopivuuteen VoLTE- ja VoWifi-ominaisuuksien kanssa.

 

Mikäli haluat käyttää koputusta, kytke VoLTE- ja VoWifi-ominaisuudet pois käytöstä. Useimmiten nämä löytyvät puhelimen valikosta omilla nimillään VoLTE ja VoWifi, mutta myös ilmaisua "kehittyneet puhelut" käytetään.


@irritus@  kirjoitti:

Koputuksen ongelmat liittyvät epäyhteensopivuuteen VoLTE- ja VoWifi-ominaisuuksien kanssa.

 

Mikäli haluat käyttää koputusta, kytke VoLTE- ja VoWifi-ominaisuudet pois käytöstä. Useimmiten nämä löytyvät puhelimen valikosta omilla nimillään VoLTE ja VoWifi, mutta myös ilmaisua "kehittyneet puhelut" käytetään.


Kiitos neuvosta, kokeillaan.


@Nettisurffari65@  kirjoitti:

@irritus@  kirjoitti:

Koputuksen ongelmat liittyvät epäyhteensopivuuteen VoLTE- ja VoWifi-ominaisuuksien kanssa.

 

Mikäli haluat käyttää koputusta, kytke VoLTE- ja VoWifi-ominaisuudet pois käytöstä. Useimmiten nämä löytyvät puhelimen valikosta omilla nimillään VoLTE ja VoWifi, mutta myös ilmaisua "kehittyneet puhelut" käytetään.


Kiitos neuvosta, kokeillaan.


Ei toimi vaikka VoLTE ja VoWifi on kytketty pois puhelimen asetuksista. Lisäksi on koputus otettu pois, pakotettu puhelin vain 2/3G verkkoon. Sit kytketty koputus uudelleen ja sammutettu puhelin ja käynnistyksen jälkeen valittu puhelimeen verkko valinnaksi 2/3/4G. Sittenki soitto menee suoraan vastaajaan tai koputtaa satunnaisesti.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Moikka @Nettisurffari65 ! Palvelussa on ollut häiriö ja se on korjattu, ja nyt pitäisi toimia normaalisti. Pystyisitkö kokeilemaan uudelleen, jatkuuko ongelma edelleen?


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @Nettisurffari65 ! Palvelussa on ollut häiriö ja se on korjattu, ja nyt pitäisi toimia normaalisti. Pystyisitkö kokeilemaan uudelleen, jatkuuko ongelma edelleen?


Kiitos viestistä, myös tekninen tuki on ollut yhteydesssä asian tiimoilta. Huomisen työpäivän aikana tiedämme alkoiko palvelu toimia kunnolla. Laitan sitten tänne tietoa vielä.

 


@Nettisurffari65@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @Nettisurffari65 ! Palvelussa on ollut häiriö ja se on korjattu, ja nyt pitäisi toimia normaalisti. Pystyisitkö kokeilemaan uudelleen, jatkuuko ongelma edelleen?


Kiitos viestistä, myös tekninen tuki on ollut yhteydesssä asian tiimoilta. Huomisen työpäivän aikana tiedämme alkoiko palvelu toimia kunnolla. Laitan sitten tänne tietoa vielä.

 


Kiitos avusta kaikille, nyt koputus palvelu toimii!


@Nettisurffari65@  kirjoitti:
Kiitos avusta kaikille, nyt koputus palvelu toimii!


Hienoa, että homma toimii taas. Voit laittaa tähän ketjuun kysymystä, jos sinulla tulee vielä jotain mieleen :)

Minulla ollut 3 viikkoa koputuspalvelun kanssa sama ongelma 2 eri puhelimella ja olen kaikki asetukset kanssa käynyt läpi ja telia laittanut uuden sim kortin eikä toimi vieläkään. Ilmoittaa että palvelu ei käytössä ja välillä katkaisee meneillä olevan puhelun jos joku soittaa

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla



 



Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@Jussi8514@  kirjoitti:

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla

 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun


Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 


@PiaJo@  kirjoitti:

@Jussi8514@  kirjoitti:

Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla

 

Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun


Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 


Ei ole multi sim ja galaxy note 20 ultra ja galaxy s20fe


@Jussi8514@  kirjoitti:



@PiaJo@  kirjoitti:



@Jussi8514@  kirjoitti:


Koputus palvelu toimii satunnaisesti, 3 viikko reistaillut  katkoo meneillä olevia puheluita ja välillä ilmoittaa että palvvvelu ei käytössä, kummallista että muiden operaattoreiden korteilla koputus toimii täysin normaalisti samoilla puhelimilla



 



Edit JoonasLam: yhdistetty saman aihee ketjuun






Onko sinulla Multi-SIM -palvelu käytössä ja ovatko nämä puhelimet minkämerkkisiä ja mallisia? 






Ei ole multi sim ja galaxy note 20 ultra ja galaxy s20fe






Onko sinulla soitonsiirtoja päällä siinä liittymässä jolle olet tuota koputusta kytkemässä? Siinä voisi tarkistaa myös puhelimen asetuksista onko siellä erillistä koputus -asetusta ja miten se on kytketty.

Kaikki asetukset katsottu kymmeniä kertoja, eikä ole ainakaan minun kytkemiä siirtoja, tänään viimeksi koputus ei ole toiminut ollenkaan

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@Jussi8514@  kirjoitti:


Kaikki asetukset katsottu kymmeniä kertoja, eikä ole ainakaan minun kytkemiä siirtoja, tänään viimeksi koputus ei ole toiminut ollenkaan






Ottaisitko meidän tekniselle puolelle yhteyttä eli voit jättää meille Yhteydenottopyynnön tai sitten voit soittaa puh. 020 690 400 (pvm+mpm). Voit myös kirjautua Minun Telia -sivustolle ja olla yhteydessä Chatin kautta meihin. Pääsisimme katsomaan asiakastietojen kautta tilannettasi ja mikä moisen aiheuttaa. 

Vastaa