Skip to main content

Hei. Vaihdoin ensin puhelinliittymäni soneralta elisaan ja nyt vaihdankin takaisin . Tänä aamuna piti kortin vaihtua mutta kortti ei reagoi. Kyseessä siis sama kortti mikä minulla ennenkin oli käytössä kun olin asiakkaananne. Mitä teen?

Heippa @Sypido!

 

Mahtihomma kuulla että päätit palata asiakkaaksemme!

Täältä Yhteisön puolelta ei valitettavasti tuota päästä tarkastelemaan. :catfrustrated:

 

Pääsetkö pyörähtämään chatissamme kirjautumalla osoitteeseessa telia.fi/kirjaudu . Siellä voisivat tarkastella onko liittymälle kytketty oikea SIM-kortti käyttöön.

Tai vaihtoehtoisesti mikäli sinulla on mahdollista soitella meille 020 690 400 (Avoinna ma-pe 8-18, la 9-1630), jostain toisesta puhelimesta niin voidaan katsoa tuota.


Vastaa