Hei. Vaihdoin ensin puhelinliittymäni soneralta elisaan ja nyt vaihdankin takaisin . Tänä aamuna piti kortin vaihtua mutta kortti ei reagoi. Kyseessä siis sama kortti mikä minulla ennenkin oli käytössä kun olin asiakkaananne. Mitä teen?
Sivu 1 / 1
Heippa @Sypido!
Mahtihomma kuulla että päätit palata asiakkaaksemme!
Täältä Yhteisön puolelta ei valitettavasti tuota päästä tarkastelemaan. :catfrustrated:
Pääsetkö pyörähtämään chatissamme kirjautumalla osoitteeseessa telia.fi/kirjaudu . Siellä voisivat tarkastella onko liittymälle kytketty oikea SIM-kortti käyttöön.
Tai vaihtoehtoisesti mikäli sinulla on mahdollista soitella meille 020 690 400 (Avoinna ma-pe 8-18, la 9-1630), jostain toisesta puhelimesta niin voidaan katsoa tuota.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.