Hei.
Olen ottanut käyttöön kotipuhe-liittymän,pääsenkö katsomaan käyttöasteen jostain?
Hei.
Olen ottanut käyttöön kotipuhe-liittymän,pääsenkö katsomaan käyttöasteen jostain?
Hei!
Tuo tuote ei minulle ole tuttu, mutta pääsääntöisesti kaikkien palveluiden käyttöä voi seurata Omilta Sivuilta. Tämä vaatii, että henkilöllä, joka on liittymän haltija/sopija on mahdollisuus tunnistautua vahvasti (esim. verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenne), jotta voi luoda Sonera-Tunnuksen. Se onnistuu täällä:
https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register
Kun olet luonut tunnukset tai jos sinulla on jo ne, pääset kirjautumaan Omille Sivuille täältä:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/
Kaiken järjen mukaan tuo Kotipuhe-liittymä pitäisi näkyä Omilla Sivuilla ja sen käyttöä pitäisi pystyä seuraamaan sieltä.
Terve.
Ei muuten näy kotipuhe omilla sivuilla
@gustav17 kirjoitti:
Terve.
Ei muuten näy kotipuhe omilla sivuilla
Sitten kannattaa kysäistä vaikka Omien Sivujen Chatissa, miten tuon saa näkymään tai mistä kulut voi saada selville. Täällä klaanissa kun ei voida selvitellä yksilöiviä asioita. Minä en tiedä, miten Kotipuhe käyttäytyy Omilla Sivuilla. Kaiken järjen mukaan kaikki saman asiakkuuden alla (sama hetu) olevat liittymät pitäisivät siellä näkyä. Vai onko toisin, esim. @NikoNo varmasti osaa tätä valaista?
Juuri eilen soitin mummolle Lappiin videopuhelun, kesti tunnin! Maksoi 0 €!
Tuota Kotipuhe-liittymää en tunne, mutta ainakin Skypellä kaikki menee netin hinnalla. Minulla 2M-nettikin rajaton, niin ei tule paljoa hintaa. Lisäksi soitan ulkomaille paljon ilmaisia videopuheluita. Ainoa maksu on netti. 10 € kk. Ja viestejä lähtee satoja päivässä, osa ulkomaille, jälleen netin välityksellä.
Jos sinulla on ongelmia tuon kanssa, niin varmaan asiakaspalvelu olisi oikeampi paikka?
@Purnipsi kirjoitti:
@gustav17 kirjoitti:
Terve.
Ei muuten näy kotipuhe omilla sivuilla
Sitten kannattaa kysäistä vaikka Omien Sivujen Chatissa, miten tuon saa näkymään tai mistä kulut voi saada selville. Täällä klaanissa kun ei voida selvitellä yksilöiviä asioita. Minä en tiedä, miten Kotipuhe käyttäytyy Omilla Sivuilla. Kaiken järjen mukaan kaikki saman asiakkuuden alla (sama hetu) olevat liittymät pitäisivät siellä näkyä. Vai onko toisin, esim. @NikoNo varmasti osaa tätä valaista?
Mennyt tämä kommentti jostain syystä itseltäni aiemmin ohitse. Kotipuhe ei tosiaan näy omilla sivuilla, joten sitä ei voi sen välityksellä hallinnoida.
Mistä löytää lisätietoa Kotipuhe-liittymästä? Täältä https://www.sonera.fi/kauppa/puheliittymat/puhelin+kotiin
Aika outoa ettei voi seurata paketin kulua mitenkään.
@handsupfinland kirjoitti:
Mistä löytää lisätietoa Kotipuhe-liittymästä? Täältä https://www.sonera.fi/kauppa/puheliittymat/puhelin+kotiin
Aika outoa ettei voi seurata paketin kulua mitenkään.
Pitää muistaa, että myöskään lankapuhelimen kulutusta ei voi myöskään juurikaan seurata. Tämä on oikeastaan sellainen tuote, kun jotkut haluaa säilyttää vanhan lankanumeron kotona, mutta soittavat kuitenkin kännykällä. Kännykkä on kuitenkin aina edullisin ratkaisu soittamiseen.
Mutta mistä sitten tietää mistä laskutetaan? Toivottavasti lasku on ainakin oikein.
Kyllähän siellä laskussa mainitaan minuutit sun muut. :)
Mä laitoin tästä palautetta etiäpäin, että ois jees jos noita käyttömääriä sais seurattua myös Omilta Sivuilta. :)
Hei.Olisi hyvää jos voisi seurata käyttöastetta.Jos vielä olisi mahdollista niputtaa
kotipuhe- ja 2 kpl gsm-liittymiä "liittymiä perheelle"-kokonaisuudeksi olisi vielä parempi.
Kotipuhe-liittymän käyttöön tarvitset GSM-puhelimen, joka korvaa nykyisen lankapuhelimesi.
Tähän on pakko lisätä, että nykyisestä lankapuhelimesta ei tarvitse luopua. Liittymä toimii myös GSM-yhdyskäytävässä, johon voi kytkeä nykyisen puhelimen/puhelimet. Pöytä-GSM ei siis ole ainoa vaihtoehto.
Miksi Sonera ei tarjoa liittymän ostajalle GSM-yhdyskäytävää?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.