Skip to main content

Kysymys Sim kortin aktivoinnista

  • August 17, 2015
  • 2 kommenttia
  • 138 katselukertaa

Olen tilannut uuden sim kortin, koska uuteen puhelimeen ei käy vanha kortti. Kortti on tilattu Soneran Omien Sivujen kautta. Aktivoidaanko tuo uusi sim kortti siis tekstiviestillä? Kuinka kauan kestää aktivoinnista, että uusi sim kortti alkaa toimia?

2 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • August 18, 2015

Muista aktivoida uusi SIM vanhalla SIM-kortilla, niin että lähetät sillä viestin AKTIVOI 040....( puhelinnumerosi siis ) numeroon 18100 ( 0e ). Uudella SIM-kortilla viestiä ei voi lähettää. Saat aktivoinnin kuittausviestin puhelimeesi. Aktivoinnin jälkeen uusi SIM toimii heti. Ps. Joskus pitää käyttää puhelinta kiinni jolloin aktivointi tulee voimaan. Kopioi vanhalta SIM-kortilta yhteystiedot uuteen puhelimeen.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • August 27, 2015

@kiisseli67 kirjoitti:

Muista aktivoida uusi SIM vanhalla SIM-kortilla, niin että lähetät sillä viestin AKTIVOI 040....( puhelinnumerosi siis ) numeroon 18100 ( 0e ). Uudella SIM-kortilla viestiä ei voi lähettää. Saat aktivoinnin kuittausviestin puhelimeesi. Aktivoinnin jälkeen uusi SIM toimii heti. Ps. Joskus pitää käyttää puhelinta kiinni jolloin aktivointi tulee voimaan. Kopioi vanhalta SIM-kortilta yhteystiedot uuteen puhelimeen.


Kiitos. Sain sim-kortin aktivoitua ja se lähti heti toimimaan.