Skip to main content

Hei! Laitoin jo viestiä yhteydenottoon, että jo 3.kerran tuli nettilasku postitse kotio, vaikka minulla on tiedoissa, että s-postilasku!! Koittakaa nyt korjata tämä asia. En maksa sitä 2,90€ postitse toimitettua laskun osuutta.


Edit RaMaria: Editoitu sähköpostiosoite pois ja muokattu otsikkoa.

Hei ja tervetuloa Yhteisöön! Hyvä että laitoit meille viestiä. Yhteydenottoosi vastataan muutaman arkipäivän kuluessa. Tällä hetkellä niissä on pikku ruuhkaa mutta varmasti saat vastauksen sitä kautta. Onko sinulla vanha Tele Finlandin liittymä vai mistä laskusta tässä on kyse? Telia.fi -sivujen laskutustiedoissako näkyy että laskut lähetetään emailitse?


Eikun Soneran liittymä, joka muuttui Teliaksi. Ja joo, laskut tulevat s-postiini xxxxxxx@gmail.com.



 



edit Merja_J: email osoite piilotettu


Jokin tekninen fiba tuossa on jos sähköpostilasku on kuitenkin voimassa ja laskut tulevat silti paperilla. Palvelupyynnön käsittelijä hoitaa tämän varmasti kuntoon ja tekee vikailmoituksen asiasta. Tätä kautta kun ei päästä hoitamaan asiakkaan tunnistautumista tarvitsevia asioita. Muokkaan tuota lähettämääsi kommenttia ja piilotan siitä sähköpostiosoitteesi. Sitä ei kannata näin julkisella palstalla ilmoitella.


Ok. Selvä homma. Tiedoissanikin näkyy, että laskut tulevat s-postilla.


Hei! Onko tullut selvyyttä siitä, että näm laskut tulevat minulle s-postiosoitteeseeni? Katsoin Telian sivujani äsken, laskutustiedoissa, että sähköpostilasku. Sitten avoimet laskut, niin katsoin laskua, ja tyyppi paperilasku??? Ei, vaan s-postilasku, kuten tiedoissanikin on.


Moi ! Tätä kautta emme pääse asiakas- tai laskutustietoihin käsiksi, joten en valitettavasti pysty tätä tarkistamaan. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että sähköpostilasku on kytketty ihan vastikään ja aiemmat laskut ovat puolestaan lähetetty paperisena. Seuraavan laskun pitäisi siis tulla sähköpostiisi.


Toivotaan, että tulee s-postiini.


Tuo seuraava lasku, vaikka siinä lukee sivuillani, että tyyppi on paperilasku, niin toivon sen tulevan s-postiini, kuten tiedoissanikin on. Ja, jos se tulee paperisena kotio, niin vähennän siitä sen 2,90€ paperitse toimitetun osuuden.


Mikäli seuraava lasku jostain syystä tulee paperisena, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitellään asiaa tarkemmin. Vähennyksiä ei kannata ominpäin alkaa tekemään, sillä tällöin järjestelmämme lähettää automaattisesti maksumuistutuksen. Näistä pitäisi siis aina sopia asiakaspalvelumme kanssa. Uskon kuitenkin että kaikki on kunnossa, mikäli laskutustiedoissa on sähköpostilasku valittuna.



 


Toivoa sopii, että on kunnossa, ja ne laskut tulevat s-postiini.


Vastaa