Moikka.
Otimme soneralta 2 jätti liittymää, jotka aktivoitiin kuun vaihteessa.
Pyysimme nimen omaan attä ne alkavat kuun vaihteessa, ettei meille tule turhaa tuplalaskutusta,kun meillä oli vastaavat paketit kilpailijaltanne, ja näin meille lupasi "citymarketin kojussa" liittymiä myyvä pätevän oloinen kaveri tehdä, soppariin laitettiin päivämääräksi 31.10..
Huomasin kuitenkin kuun alussa, kun omasivut aukenivat, että laskutusjakso on vain 10 päivän mittainen, otin yhteyttä asiakaspalveluunne, jossa sanottiin, että ei kannata huolestua, että lasku tulee koko kuukaudelta. Minulle sanottiin, että laskutusjaksot vain määräytyvät hieman oudosti, ja laskusta tulee maksuun vain todellinen osa. Ja muutenkaan kun en ollut saanut laskua, niin asialle ei voitu sinällään tehdä mitään. Pyydettiin ottamamaan yhteyttä, mikäli lasku tulee täysmääräisenä.
No sehän tuli, eli saimme laskun jossa pitää maksaa koko summa, vaikka liittymä otettiin käyttöön kuun vaihteessa. Nyt en saa asiakaspalveluun mitään yhteyttä,, edes chatillä.
Joten toivottavasti voin hoitaa asian näin.
Vielä ot, miten on tuo spotify 6kk, jotka meille luvattiin "cittarin kojussa" pitääkö mun mennä spotifyn sivuille reggaamaan, vai miten se siis toimii?
Toivottavasti palaamme pian asiaan!
terv R.S.
Laskutusjakso
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.