Hei,
Huomasin että valikko "päivitä liittymä" on poistettu omilta sivuilta. Onko muutos pysyvä?
En päivitä liittymää vielä tämän vuoden puolella mutta.....
Sivu 1 / 1
Heippa wheeler,
kyllä sen sieltä pitäisi edelleen löytyä.
Oletko palveluun kirjautunut Sonera Tunnuksin? Eli niillä verkkopankkitunnusten avulla luoduilla tunnuksilla? Tarvittaessa voit tunnistautua täällä https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=1070
kohdassa "Luo uusi".
Mikäli tästä huolimatta päivitä-painike puuttuu, kokeiletko kirjautumista toisella selaimella? Tarvittaessa kannattaa tyhjentää myös selaimen historiatiedot yms.
kyllä sen sieltä pitäisi edelleen löytyä.
Oletko palveluun kirjautunut Sonera Tunnuksin? Eli niillä verkkopankkitunnusten avulla luoduilla tunnuksilla? Tarvittaessa voit tunnistautua täällä https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=1070
kohdassa "Luo uusi".
Mikäli tästä huolimatta päivitä-painike puuttuu, kokeiletko kirjautumista toisella selaimella? Tarvittaessa kannattaa tyhjentää myös selaimen historiatiedot yms.
Heippa Mariela,
Kiitos infosta. Kirjautuminen ja kaikki muu toimii mallikkaasti. Vain päivitä valikko puuttuu. Mainittakoon että valikko "päivitä liittymä" näkyy normaalisti puhelinliittymä puolella.
Samaan asiaan liittyvä keskustelu aikaisemmin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Nyt on vaan joku "vienyt" koko valikon! Mutta kuten mainitsin, vielä ei ole tarvetta päivittää, joten seuraan tilannetta.
Kiitos infosta. Kirjautuminen ja kaikki muu toimii mallikkaasti. Vain päivitä valikko puuttuu. Mainittakoon että valikko "päivitä liittymä" näkyy normaalisti puhelinliittymä puolella.
Samaan asiaan liittyvä keskustelu aikaisemmin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Nyt on vaan joku "vienyt" koko valikon! Mutta kuten mainitsin, vielä ei ole tarvetta päivittää, joten seuraan tilannetta.
Hei wheeler!
Kiitos viestistäsi.
Testasin tilannetta omalla Liikkuva Netti -liittymälläni. Kirjautumisen jälkeen valitsin Liikkuva Laajakaista -liittymän ja tämän jälkeen sivun alalaidassa on vihreällä pohjalla teksti "Päivitä nettipaketti". Tätäkö tekstiä sinulla ei näy ollenkaan? Oletko kokeillut toisella selaimella?
Kiitos viestistäsi.
Testasin tilannetta omalla Liikkuva Netti -liittymälläni. Kirjautumisen jälkeen valitsin Liikkuva Laajakaista -liittymän ja tämän jälkeen sivun alalaidassa on vihreällä pohjalla teksti "Päivitä nettipaketti". Tätäkö tekstiä sinulla ei näy ollenkaan? Oletko kokeillut toisella selaimella?
Moi Tapani V,
Nimenomaan "päivitä liittymä" vihreällä pohjalla puuttuu minulta kokonaan.
Kokeilin myös eri koneella + Chrome ja Firefox selaimilla. Valikko puuttuu!
Nimenomaan "päivitä liittymä" vihreällä pohjalla puuttuu minulta kokonaan.
Kokeilin myös eri koneella + Chrome ja Firefox selaimilla. Valikko puuttuu!
Hei wheeler!
Kieltämättä erikoinen tilanne. Lukeeko Omilla Sivuilla mobiililaajakaistaliittymäsi numeron kohdalla Liikkuva Laajakaista?
Jotakin ongelmaa Omilla Sivuilla voi mahdollisesti olla, mutta toivottavasti kyseessä on tilapäinen häiriö. Voit päivittää liittymääsi myös asiakaspalvelumme kautta vaikka tekemällä Palvelupyynnön Omilta Sivuilta.
Kieltämättä erikoinen tilanne. Lukeeko Omilla Sivuilla mobiililaajakaistaliittymäsi numeron kohdalla Liikkuva Laajakaista?
Jotakin ongelmaa Omilla Sivuilla voi mahdollisesti olla, mutta toivottavasti kyseessä on tilapäinen häiriö. Voit päivittää liittymääsi myös asiakaspalvelumme kautta vaikka tekemällä Palvelupyynnön Omilta Sivuilta.
Hei taas Tapani V,
Omat sivut näyttää:
Liittymän käyttäjä
Liittymänumero
040 XXXXXXX
Liittymätyyppi
Liikkuva Netti
PUK-koodi
XXXXXXXX
Tämä ongelma alkoi jo kun omat sivut uudistettiin viimeksi. Alussa oli näin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Korjausta yritettiin mutta valitettavasti lopputulos on tämä nykyinen.
Mutta ei pilata yöunia tämän takia. Kuten mainitsit, soneralla on muita päivityskanavia. Kyllä päivitys onnistuu jos/kun tarve tulee. Odotan hyvää 4G Max tarjousta ilman määräaikaisuutta ja otan yhteyttä. Eiköhän meille "vanhoille" vielä löydy jotakin sopivan hintaista.
Omat sivut näyttää:
Liittymän käyttäjä
Liittymänumero
040 XXXXXXX
Liittymätyyppi
Liikkuva Netti
PUK-koodi
XXXXXXXX
Tämä ongelma alkoi jo kun omat sivut uudistettiin viimeksi. Alussa oli näin:
viewtopic.php?f=130&t=19860
Korjausta yritettiin mutta valitettavasti lopputulos on tämä nykyinen.
Mutta ei pilata yöunia tämän takia. Kuten mainitsit, soneralla on muita päivityskanavia. Kyllä päivitys onnistuu jos/kun tarve tulee. Odotan hyvää 4G Max tarjousta ilman määräaikaisuutta ja otan yhteyttä. Eiköhän meille "vanhoille" vielä löydy jotakin sopivan hintaista.
Hei wheeler!
Kiitos viestistäsi. Kieltämättä jotakin erikoista asiassa on, koska normaalisti liittymän päivittäminen onnistuu nimenomaan Sonera Omien Sivujen kautta. Toivottavasti asia korjaantuu.
Voit tutustua Sonera Liikkuva Netti -liittymien tarjouksiimme osoitteessa:
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/ne ... omeid=3417
Sivulta löytyvät voimassa olevat tarjouksemme liittymätyypeittäin. Kun valitset esimerkiksi Aito 4G Max -liittymän kohdalta Tilaa, avautuu ikkuna, jossa voi valita kohdan "Päivitän nykyisen liittymäni". Tämän jälkeen pyydetään kirjautumaan Sonera Omille Sivuille, mutta jostakin syystä sinulla ei Omilla Sivuilla ole päivitysmahdollisuutta.
Kiitos viestistäsi. Kieltämättä jotakin erikoista asiassa on, koska normaalisti liittymän päivittäminen onnistuu nimenomaan Sonera Omien Sivujen kautta. Toivottavasti asia korjaantuu.
Voit tutustua Sonera Liikkuva Netti -liittymien tarjouksiimme osoitteessa:
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/ne ... omeid=3417
Sivulta löytyvät voimassa olevat tarjouksemme liittymätyypeittäin. Kun valitset esimerkiksi Aito 4G Max -liittymän kohdalta Tilaa, avautuu ikkuna, jossa voi valita kohdan "Päivitän nykyisen liittymäni". Tämän jälkeen pyydetään kirjautumaan Sonera Omille Sivuille, mutta jostakin syystä sinulla ei Omilla Sivuilla ole päivitysmahdollisuutta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.