Moikka minulla on tullut paljon laskuja vaikka ei ole ollut liittymää toiminnassa. Vaikkka suljin liittymän saisinko millään liittymän päälle niin voin maksaa laskut
Hei @Bubux97 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Oletko siis sulkenut itse liittymän väliaikaisesti?
Silloin voit kirjautuneena liittymän omistajana telia.fi:ssä avata liittymän uudelleen kyseisen liittymän kohdasta omilla sivuilla.
Liittymistä menee kuukausimaksua, koska väliaikaisen sulkemisen ei ole tarkoitus kestää kauan.
Myös liittymän avaamisesta uusiksi menee maksu.
Täällä tietoa laskutuksesta : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/laskujen-perinta
Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, koska yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.