Skip to main content

Moikka minulla on tullut paljon laskuja vaikka ei ole ollut liittymää toiminnassa. Vaikkka suljin liittymän saisinko millään liittymän päälle niin voin maksaa laskut

Hei @Bubux97 ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Oletko siis sulkenut itse liittymän väliaikaisesti?



Silloin voit kirjautuneena liittymän omistajana telia.fi:ssä avata liittymän uudelleen kyseisen liittymän kohdasta omilla sivuilla.



Liittymistä menee kuukausimaksua, koska väliaikaisen sulkemisen ei ole tarkoitus kestää kauan.



Myös liittymän avaamisesta uusiksi menee maksu.



Täällä tietoa laskutuksesta : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/laskujen-perinta



 



Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, koska yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot


Vastaa