Skip to main content

Hei tilasin teiltä liittymän ja halusin vaihtaa vanhan numeron siihen, sanottiin että kestäisi noin 7 päivää että olisi toiminnassa, mutta ei ole mitään tapahtunut? Aikaa mennyt nyt noin 2 viikkoa kun sain sim kortin. Jos yritän laittaa aktivointi viestiä tulee silloin ilmoitus että ei onnistu tällä hetkellä ja yritä myöhemmin uudelleen? Eikä pelkällä simin laitolla ole verkkoa.

Itselläni ei ole koskaan 7 päivässä liittymät siirtyneet, aina mennut tosiaan lähemmäs pari viikkoa.. Saat Telialta tekstiviestin lähempänä siirtoa jossa kerrotaan tarkka päivä ja kellonaika siirrolle. Siihen asti tulee käyttää vanhaa sim korttia eli liittymää. Voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun ja kysyä sieltä mikä on tilanne, niin saat parhaimman vastauksen tilanteessasi. Täällä yhteisössä ei voi henkilötietoja käsitellä eikä asiakastietoja julkisesti.


Kiitos tästä tiedosta ?? Eli tällä viikolla mahdollisesti pääsen käyttämään telian liittymää


Moi @Sepatin ja tervetuloa Yhteisöön! Jos numeronsiirto itsessään sujuu ilman peruuntumisia tms, lähtee meiltä asiakkaalle kolme tekstaria. Kun siirto käynnistyy, lähetetään ensimmäinen viesti "Hei, olet siirtymässä asiakkaaksemme. Saat vielä viestin tarkemmasta siirtoajasta. Ethän tee muutoksia liittymääsi, jotta siirto sujuu saumattomasti. T. Telia. Tämän viestin olet varmaankin saanut?



 



Toinen viesti lähtee siinä vaiheessa kun nykyinen operaattorisi on hyväksynyt siirron meille, "Hei, numerosi siirtyy xx.xx. klo xx.xx. Saat muistutuksen tuntia ennen siirron käynnistymistä. Pidäthän silloin uuden sim-kortin ulottuvillasi. T. Telia



 



Kolmas viesti lähetetään tuntia ennen siirtoa, "Hei, numerosi siirtyy noin tunnin kuluttua. Odotathan 10 min siirtoajasta ja vaihda sitten uusi sim-kortti puhelimeesi. Sim-kortin pin-koodi on 0000. T. Telia



 



Eli tuo toinenkin viesti sinulle olisi pitänyt jo tulla. Siinä kerrotaan milloin numero siirtyy ja sitten tosiaan tulee vielä tuo varmistusviesti hetki ennen siirtoa. Jos mitään viestiä ei ole tullut niin suosittelen olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme niin katsotaan mikä on siirron tilanne.































 
















































 












































 

















Vastaa