Skip to main content

Liittymäni sopimus on vanhentumassa ja lasku ensikuussa hyppää yli kymmenellä eurolla jos en päivitä liittymääni (tai näin saamassani sähköpostissa luki). Kun yritän mennä omiin asetuksiini en kuitenkaan saan mitään vaihtoehtoja kuten todennäköisesti pitäisi? Mitä tässä kannattaisi tehdä?
Liittymiä selatessani voin vain tilata uuden liittymän, mutta sitä en halua tehdä.

Liittymävaihtoehdoissa ei siis lue mitään muuta kuin minkälaisen netin haluaisin, mitään muita vaihtoehtoja ei näy.

Hei @Rikelus ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Sinun kannattaa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun tästä asiasta, jotta voit saada neuvoteltua itsellesi parhaan liittymän : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot



 


Vastaa