Skip to main content

Liittymän uudelleen avaus

  • September 16, 2016
  • 3 kommenttia
  • 1116 katselukertaa

Moikka!

 

Kuinka kauan kestää, että liittymä aukeaa jos se on ollut suljettuna laskujen takia?? Maksoin viime viikolla perheenjäseneni puhelinlaskut jotka olivat rästissä ja täten liittymä suljettiin. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

3 kommenttia

tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • September 16, 2016

Eikai se noin kauaa pitäs kestää, ettei olis laskut mennyt jo perintään tms? Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta?intcmp=footer-puhelinnumerot

 


kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • September 16, 2016

Juu, itsekin muistelisin, että liittymä aukeaa automaattisesti kun avoin summa kirjautuu maksetuksi. Siinä ei pitäisi mennä kuin muutama pankkipäivä, ei suinkaan viikkoa.

 

Kannattaa tosiaan aspasta varmistaa, ettei maksu ole kerennyt jo mennä perintätoimistolle, tai ettei sieltä ole jäänyt jotain maksumuistutusmaksua tai viivästyskorkoa maksamatta joka pitäisi liittymän vielä suljettuna.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • September 16, 2016

Hei ANGELINAWIVOLIN ja tervetuloa Klaaniin!

 

Miten saan suljetun liittymäni auki?

Tarvittavat toimenpiteet riippuvat liittymästäsi.
Katso tarkemmat ohjeet (kohta "Suljetun liittymän avaaminen").

Jos liittymäsi on suljettu erääntyneiden laskujen takia, aukeaa liittymäsi automaattisesti 1–3 päivän kuluessa laskujen maksamisesta. Jos haluat liittymäsi heti auki, maksa erääntyneet laskut ja ota yhteyttä asiakaspalveluun, jossa liittymällesi tehdään pika-avaus. Liittymän avaamiseen liittyvät toimenpidemaksut löydäthinnastosta.

 

Jos liittymä ei vieläkään ole avautunut, niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta