Skip to main content

Liittymän uusinta meni vaikeaksi

  • January 28, 2020
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Mobiililiittymäni sopimus oli menossa umpeen. Kävin tekemässä uuden sopimuksen, jonka piti avautua 3.2.2020. Mutta kas kummaa nyk. liittymäni lakkasi toimimasta jo 27.1.2020, siis viikkoa aikaisemmin kuin uusi mobiililiittymä avautuisi. Nyt olen ilman nettiliittymää ja mitään ei ole ilmeisesti tehtävissä. Operaattoria vaihtamalla saisin ilmeisesti liittymäni nopeammin avattua.?

1 kommentti

MinnaLN
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • January 28, 2020

Hei @Asiakasxzy ja tervetuloa yhteisöön!

 

Kuulostaa aika erikoiselta ja sovittu ei nyt kyllä ole toteutunut. Liittymän avausta saadaan luultavasti nopeutettua tai irtisanomien peruutettua. Suosittelen, että otat meihin yhteyttä. Kaikki yhteydenottokanavat löytyy täältä!