Skip to main content

Sain kirjeen, että liittymäsi päivittyy uuteen 2.10.2017 alkaen.

 

Mutta laskutuskausihan päättyy aina joka kuukauden 4. päivä, niin pitääkö muutaman päivän takia maksaa koko kuukaudesta uusi hinta, joka on 2e kalliimpi?

 

Ainakin edellisten kokemuksieni mukaan teillä on paha tapa laskuttaa uusi hinta koko kuukaudelta, jos liittymää vaihtaa kesken laskutuskauden

Hei @ekakirjain! Jos liittymä päivitetään kesken laskutuskauden, niin vanhan paketin maksut nollautuvat automaattisesti ja seuraavalla laskulla veloitetaan uuden paketin mukaiset maksut. Tämä siis riippumatta siitä missä vaiheessa laskutuskautta päivitys tehdään. Lukiko kirjeessä, että päivitys tehdään sinun osaltasi 2.10. vai että päivitykset alkavat tuolloin? Entä mikä liittymätyyppi on käytössäsi tällä hetkellä?


Simppeli nettipaketti M -liittymäsi päivittyy automaattisesti Yhteys puhelimeen -liittymäksi 02.10.2017 alkaen.

 

Liittymässäsi on voimassa etuhinta 4,90€/kk, joten uusi liittymä astuu voimaan vasta etuhintajakson jälkeen 02.10.2017


Jos laskutusjaksosi päättyy 04.10.2017 ja päivitys tehdään 02.10.2017, tulet saamaan laskun ajalta 03.09 - 04.10. uuden 4,90 €/kk hinnan mukaisesti. Kohdallasi tämä päivitys kieltämättä ajoittuu aivan laskutuskauden loppuun, joten ymmärrän harmistuksen.


Telialta tuli tosiaan  kirje jossa kerrotaan, että liittymäni (Simppeli nettipaketti S) poistetaan käytöstä ja

uusi liitttymä maksaa sitten 102 % enemmän kuukaudessa. Asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään, kunhan vain maksamme  kiltisti kaksinkertaisen kuukausihinnan. Valtaisan hinnankorotuksen lievennykseksi uusi liittymä tarjotaan vuodeksi ”vain” 40 %:n hinnakorotuksella. Kiitos.

 

Riittää tämä pelleily: en jää Telian asiakkaaksi. Kehotan kaikkia muitakin irtisanomaan Telian liittymät täysin järjettömien hinnankorotusten vuoksi. Meidän ei tyle kiltisti vain niellä näitä operaattoreiden järjettömiä hinnannostoja.

 

 


Vastaa