@SakMak81 kirjoitti:
Olen kaksi kertaa yrittänyt liikkeessä tilata puhelinliittymät, mutta ei ole onnistunut. Tänään ja aiemmin, kun oli liittymätarjous. Molemmilla kerroilla ohjattiin muualle. Ihmettelin suuresti kun liittymiä ei halutakkaan Elisalta Soneralle. Minä haluan palvelua ja lähin paikka jossa voin tilata liittymän facetoface on 50km päässä. Teliakauppa. Siellä ammattitaito niin paljon huonompaa kuin omalla paikkakunnalla, siksi en edes halua enää asioida Telia liikkeessä.
Erikoistarjouksia ei kuulemma jälleenmyyjät voi tehdä. Huvittavaa! Jos ei liittymät kelpaa niin sitten pidetään ne muualla.
Moikka @SakMak81!
Siis miten ihmeessä ei muka ole onnistunut? Tottahan toki liikkeissä myydään asiakkaalle liittymiä ja toivotamme asiakkaat tosi mielellään tervetulleiksi meille.
Oliko tässä nyt kyse jostain sellaisesta, jota haluat ja me emme voi tarjota tai tarjouksesta uudelle asiakkaalle ja se ehto ei ole täyttynyt? Sanot haluavasi siirtää liittymät toiselta operaattorilta meille, joten tämän perusteella tämäkään ei voi syynä olla. Oliko kyseinen liike sellainen, joka myy kaikkia meidän palveluitamme? Joku tässä nyt kummastuttaa :smileyfrustrated:.
Telia Kaupoissa on ammattitaito kyllä kohillaan. Mielellään otamme palautetta vastaan ja viedään se iha perille asti, jos jossakin tarvitaan tukea. Halutessasi voit tännekin tarkentaa, missä olet saanut asiantuntematonta palvelua.
Oletko tsekannut minkälaisia tarjouksia löytyy meidän verkkosivuilta? Tuota kautta voi tehdä liittymän tilauksen ja myös numeron siirron toiselta operaattorilta meille. Verkkokaupasta löytyy myös chat, jos tarvitsee apuja tilauksen kanssa.
Olet tervetullut asiakkaaksemme koska tahansa!
Hei, nämä molemmat tarjoukset olivat joitakin ”vain verkossa tai Telia Kaupassa”’tarjouksia (mm. SingleDay). Elisa on perheellämme ja firmalla edelleen. Vaihdan jos hyviä tarjouksia vielä joskus tulee lähiliikkeeseemme, joka ei ole TeliaKauppa. Sitä odotellessa..
Tervetuloa @SakMak81 Yhteisöön! Osa tarjouksista on tosiaan voimassa vain verkkokaupassa tai pelkästään Telia Kaupassa tai jossain muussa kanavassa. Silloin liittymää ei voida myydä alennetulla hinnalla muualla kuin siinä kanavassa jossa tarjous on voimassa. Kyse ei siis ole siitä etteikö asiakkaita haluttaisi vaan ainoastaan siitä että esim. Telia Kaupan systeemeissä ei verkkokaupan tarjousta ole olemassa ja silloin he eivät saa asiakkaalle liitymää/laitetta/palvelua samalla hinnalla.
Toivotaan tosiaan että jokin sopiva tarjous sattuisi kohdallesi, joka olisi saatavissa myös lähiliikkeestäsi. Verkkokaupan kauttakin tilaukset onnistuvat kyllä näppärästi ja mielellään autamme täälläkin jos sen osalta on jotain kysyttävää.
Miksi yleensä esim. joku liittymätarjous on voimassa vain tilattaessa se jostain nimenomaisesta palvelusta?
@DigiHate kirjoitti:
Miksi yleensä esim. joku liittymätarjous on voimassa vain tilattaessa se jostain nimenomaisesta palvelusta?
Varmaan ihan samasta syystä, kun Cola cola on cittarissa tarjouksessa k-plussa kortilla mutta ei ilman sitä.. Eli saada ihmiset käyttämään ja tehdä tunnetuksi sitä nimenomaista palvelua jossa tarjous on.. Ja unohtamatta tietenkään lisämyyntiä ostotapahtuman aikana.
@DigiHate kirjoitti:
Miksi yleensä esim. joku liittymätarjous on voimassa vain tilattaessa se jostain nimenomaisesta palvelusta?
Sillä voidaan esim. ohjata asiakkaita asioimaan tietyssä kanavassa. Jos tarjous on voimassa pelkästään verkkokaupassa, silloin se ei kuormita asiakaspalvelua vaan he voivat taas keskittyä palvelemaan niitä asiakkaita jotka tarvitsevat asiakaspalvelun apua.
@Merja_J kirjoitti:
@DigiHate kirjoitti:
Miksi yleensä esim. joku liittymätarjous on voimassa vain tilattaessa se jostain nimenomaisesta palvelusta?
Sillä voidaan esim. ohjata asiakkaita asioimaan tietyssä kanavassa. Jos tarjous on voimassa pelkästään verkkokaupassa, silloin se ei kuormita asiakaspalvelua vaan he voivat taas keskittyä palvelemaan niitä asiakkaita jotka tarvitsevat asiakaspalvelun apua.
Eli toisin sanoen asiakaspalvelu ei haluakkaan ottaa tilauksia vastaan, vaan palvelevat niitä, jotka tarvitsevat asiakaspalvelua. Ompa ristiriitaista! Telian myymälöissä muuten melkoisen ammattitaidotonta porukkaa( ei tietenkään kaikki). Ovat monesti ihan pihalla esim. puhelinmyyjien tarjouksista. "Enpä osaa tähän mitään sanoo, tilaa sit sieltä puhelinmyyjältä" tyyliin. Merkillistä.
@JUNNU1059 kirjoitti:
Eli toisin sanoen asiakaspalvelu ei haluakkaan ottaa tilauksia vastaan, vaan palvelevat niitä, jotka tarvitsevat asiakaspalvelua. Ompa ristiriitaista! Telian myymälöissä muuten melkoisen ammattitaidotonta porukkaa( ei tietenkään kaikki). Ovat monesti ihan pihalla esim. puhelinmyyjien tarjouksista. "Enpä osaa tähän mitään sanoo, tilaa sit sieltä puhelinmyyjältä" tyyliin. Merkillistä.
Asiakaspalvelun tarkoitus on toki tarjota asiakaspalvelua. Tässä Merja tarkoitti sitä, että kun tarjous on voimassa ainoastaan verkosta, ei asiakaspalvelu kuormitu noista tilauksista, eikä esimerkiksi ruuhkaudu. :)
Tällöin asiakaspalvelu voi keskittyä auttamaan asiakkaita monissa erilaisissa asioissa näiden tarjoustilausten sijaan.