@Idaelmiina kirjoitti:
Haluan vaihtaa liittymätyypin m:stä, haluan liittymän jossa laskutetaan käytön mukaan. Olen yrittänyt tunnin nyt taistella p@#€%#% sivujen kanssa että saisin tämän tehtyä, eikä onnistu. Olen myöd aikaisemmin yrittänyt soittaa teille, tuloksetta.
Hei @Idaelmiina,
Sepä harmillista! :smileyfrustrated:
Ilmeisesti tarkoituksesi on tilata Sonera Simppeli -liittymä? Valitettavasti Soneran Omilla Sivuilla ei voi päivittää pakettia tähän vaan teidän täytyy olla yhteydessä Sonera asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 1 7000, Omien Sivujen chatin tai myyntipisteen kautta :smileyvery-happy:
@Idaelmiina kirjoitti:
Haluan vaihtaa liittymätyypin m:stä, haluan liittymän jossa laskutetaan käytön mukaan. Olen yrittänyt tunnin nyt taistella p@#€%#% sivujen kanssa että saisin tämän tehtyä, eikä onnistu. Olen myöd aikaisemmin yrittänyt soittaa teille, tuloksetta.
Vanhaa liittymää ei taida vieläkään saada vaihdetuksi Simppeliksi Omilta sivuilta. Eli Asiakaspalveluun yhteyttä:
- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista
E: Sekunti olikin nopeampi.
@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.
Hei kokeile vielä tätä maksutonta yhteydenottopyyntöä : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/1
@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.
Chatti tulee näkyviin vain Sonera Tunnuksella kirjautuessa, ei esim. puhelinnumerolla kirjautuessa. Ongelma voipi olla siinä, jos tekee niin kuin monet kännykkäasiakkaat ja kirjautuu "vanhoilla tunnuksilla" jotka on liitetty puhelinnumeroon.
Moi
Facebookissakin on välillä hieman jonoa varsinkin näin ilta-aikaan ja käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Vastasin kuitenkin juuri viestiisi, joten jatketaan sitä kautta :)
@Idaelmiina kirjoitti:
Chatti ei näy mulla, ainakaan sitä en ole mistään löytänyt, ja aika tarkasti olen ne sivut nyt haravoinut. Soittaminenkaan ei tule kuuloonkaan, voitte edellisestä puhelin laskustani tarkastaa, paljon maksoin jonottamisesta. Taitaa olla helpompi vaihtaa koko operaattori.
Jos chat-kuvake ei ilmesty voi syynä olla esimerkiksi:
- Adblock (mainosten esto -ohjelma)
Lisää sivu valkoiselle listalle ja päivitä sivu
- Selain
Mozilla Firefox, Internet Explorer ja Google Chrome ovat suositeltuja nettiselaimia. Onko päivitykset ajan tasalla? Esimerkiksi Google Chrome -selaimen päivityksen voit tarkistaa menemällä Asetukset (chrome://settings/) > Tietoja Asetuksista (chrome://help)
- Tunnukset
Chat on käytettävissä Sonera Tunnuksella (liittymän omistajan) kirjautuessa. Ei puhelinnumerolla kirjautuessa.
Ratkaisu näihin löytyy aina "Paljastus" kohtaa napsauttamalla :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.