Skip to main content
Miten on mahdollista että Sonera muuttaa liittymieni hintaa yllättäen ilman etukäteisilmoitusta ja minun hyväksyntää?Asiakaspalvelun mukaan näin vaan on tehty eikä paluuta entisiin hintoihin ja liittymätyyppeihin ole.Asia ei euromääräisesti ole iso mutta periaatteellisesti väärin

Eilen sain sähköpostiviestin tällaisella otsikolla: "Vältä ikävät laskuyllätykset". Yritän kyllä välttää sellaisia.


Lainaus aiemmasti viestistäni: "Minulle tuli jokin aika sitten Soneralta kirje, mutta luin sen aika huolimattomasti. Nyt sitten Sonera on korottanut tabletissani olevan liittymän hintaa 152 %:lla." 

 

Tämä oli ikävä laskuyllätys, johon viittasin ironisessa mielessä.


Määräaikainen liittymäsopimukseni on päättynyt kolmisen viikkoa sitten. Viimeisimmän laskun mukaan hyvitystä on jäljellä 5,50 Eur ja laskua on laskutustietojen mukaan kertynyt 2,90 Eur. Jos tuo 2,90 Eur/kk on toistaiseksi voimassa oleva hinta, saatan pysyä Soneran asiakkaana, mutta jos hinta tuosta nousee, harkitsen todennäköisesti muita vaihtoehtoja. Pyrin edelleen välttämään ikäviä laskuyllätyksiä.


Uusimman laskun mukaan Sonera laskuttaa minulta yhdessä-liittymästä 2,90 eur/kk ja nettikortista samoin 2,90 Eur/kk. Hyvitys tosin kattaa vielä tämän laskun. Mielestäni on KOHTUUTONTA nostaa liittymän hinta kerralla yli kolminkeraiseksi (1,90 => 5,80 Eur/kk) yhdellä kertaa. Aion etsiä halvemman liittymän välttääkseni tällaisia ikäviä laskuyllätyksiä!


Aina kannattaa äänestää jaloillaan, jos on tyytymätön.

Jaloilla ja lompakolla kannattaa äänestää mahdollisuuksien mukaan. Tänne kirjoittaminen taas tuntuu usein olevan yhtä tyhjän kanssa, usein kukaan Soneralta ei noteeraa tai ainakaan vastaa mitään.


Tottakai noteerataan :smileyhappy:



Jos haluat saada tarjouksen nykyisiin palveluihin, sinun kannattaa ottaa yhteyttä Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800 133133, täältä Klaanin kautta ei harmi kyllä pysty sopimuksia päivittämään.


Vastaa