Terve,
Soitin äskettäin Telialle näin uutena asiakkaana. Soittoni aiheena oli yksinkertainen asia eli yhdistää monen eri puhelimen laskut yhdeksi laskuksi. Näin luvattiin tehdä, mutta vasta seuraavasta laskusta lähtien. Itselläni ei ole aikaa tällaisiin vääntöihin, joten pyysin peruuttamaan olemassa olevat laskut ja muodostamaan uuden laskun (laskut tulivat tänään). Useista pyynnöistäni huolimatta en saanut tätä yhtä uutta laskua jo muodostuneille laskuille. En myöskään saanut mahdollisuutta jutella muun henkilön kanssa asiasta, koska asiakaspalvelijan mielestä kukaan muukaan ei pysty ongelmaani ratkaisemaan. "Asiakaspalvelijan" asenne oli ehdoton, joka mielestäni ei ollut asianmukaista.
Edit RaMaria: Otsikko
Sopiessani Telia-asiakkuudesta esitin yhden ehdon, joka oli nimenomaan hallita koko pakettia (kolme liittymää) yhden laskun muodossa. Ja ensimmäisen laskun tullessa tämä pyyntö oli unohdettu.
En löytänyt Telian sivuilta kohtaa, johon olisin suoraan esittänyt asiakaspalautteen, joten teen sen tänne. Telian osalta on suoranainen vitsi väittää, että laskua ei voida muodostaa uudelleen. Miten esim. menetellään suoranaisen virheen tapahtuessa? Lasku maksuun ja hyvitys seuraavassa laskussa?
Toinen vitsin puolelle menevä asia on numeron 020 690 400 nimittäminen "Kuluttuja-asiakaspalveluksi". Saamani palvelun perusteella olisi koulutuksen paikka henkilöstölle.
Valitettavasti Telian asenne pistää harkintaan liittymän vaihtamisen välittömästi seuraavan tarjoajan osuessa kohdalle. Tällaista palvelua ei asiakkaan tarvitse kestää. Onneksi meillä asiakkailla on oikeus valita, mutta valitettavasti meille myydään jotain muuta, kuin mitä pystytään toteuttamaan.