Skip to main content

Terve,



 



Soitin äskettäin Telialle näin uutena asiakkaana. Soittoni aiheena oli yksinkertainen asia eli yhdistää monen eri puhelimen laskut yhdeksi laskuksi. Näin luvattiin tehdä, mutta vasta seuraavasta laskusta lähtien. Itselläni ei ole aikaa tällaisiin vääntöihin, joten pyysin peruuttamaan olemassa olevat laskut ja muodostamaan uuden laskun (laskut tulivat tänään). Useista pyynnöistäni huolimatta en saanut tätä yhtä uutta laskua jo muodostuneille laskuille. En myöskään saanut mahdollisuutta jutella muun henkilön kanssa asiasta, koska asiakaspalvelijan mielestä kukaan muukaan ei pysty ongelmaani ratkaisemaan. "Asiakaspalvelijan" asenne oli ehdoton, joka mielestäni ei ollut asianmukaista.

Edit RaMaria: Otsikko



Sopiessani Telia-asiakkuudesta esitin yhden ehdon, joka oli nimenomaan hallita koko pakettia (kolme liittymää) yhden laskun muodossa. Ja ensimmäisen laskun tullessa tämä pyyntö oli unohdettu.
En löytänyt Telian sivuilta kohtaa, johon olisin suoraan esittänyt asiakaspalautteen, joten teen sen tänne. Telian osalta on suoranainen vitsi väittää, että laskua ei voida muodostaa uudelleen. Miten esim. menetellään suoranaisen virheen tapahtuessa? Lasku maksuun ja hyvitys seuraavassa laskussa?
Toinen vitsin puolelle menevä asia on numeron 020 690 400 nimittäminen "Kuluttuja-asiakaspalveluksi". Saamani palvelun perusteella olisi koulutuksen paikka henkilöstölle.



 



Valitettavasti Telian asenne pistää harkintaan liittymän vaihtamisen välittömästi seuraavan tarjoajan osuessa kohdalle. Tällaista palvelua ei asiakkaan tarvitse kestää. Onneksi meillä asiakkailla on oikeus valita, mutta valitettavasti meille myydään jotain muuta, kuin mitä pystytään toteuttamaan.

Moi @samik1972 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Puhelinliittymien laskut on kyllä mahdollista yhdistää yhden ja saman laskun alle. Välttämättä seuraavaan laskuun muutos ei ehdi, mikäli liittymillä on esimerkiksi erilaiset laskutuskaudet. 
Jo muodostuneeseen laskuun emme liittymiä voi yhdistää samalle laskulle. Näitä ei siis uudelleenkirjoiteta. Mikäli jo muodostuneessa laskussa olisi esimerkiksi jokin hintavirhe, hyvitetään tuo virhe pois ja asiakas maksaa laskun uudella oikealla summalla. Mikäli asiakas on ehtinyt laskun jo maksaa, siirretään hyvitys luonnollisesti hyvittämään tulevan laskun loppusummaa.

Mikäli jo liittymiä tilatessa on ollut puhe, että laskut laskutetaan samalla laskulla, on tuossa luultavasti käynyt jokin inhimillinen virhe täällä meidän päässämme. Toivon, että seuraavan tulevan laskusi saat jo oikalla tavalla, eli kaikki liittymät samassa. :) 

Palautetta ja kehitysehdotuksia toki otamme erittäin mielellämme vastaan! Nämä viedään aina myös eteenpäin tiedoksi.

Täällä Yhteisössä emme pysty auttamaan asioissa, jotka vaativat asiakastietoihin perehtymistä. Täällä on kuitenkin mahdollista saada hyviä neuvoja ja apua, sekä vertaistukea. Lisäksi viemme tätä kautta palautetta ja ehdotuksia eteenpäin ja näiden avulla saadaan kehitettyä palveluita paremmaksi. Lisätietoa Yhteisöstä löydät täältä

Meihin voit soittamisen lisäksi olla myös yhteydessä esimerkiksi palvelupyynnöllä tai chatilla, jotka löytyvät kirjautumalla sivuillemme.


Vastaa