Skip to main content
Liitin 150 mbs liikkuvan laajakaistani pari päivää sitten etuohjelmaan, jotta saan sen halvemmalla. Käynnistin reitittimen uudestaan ja kaikki toimi hetken normaalisti kunnes yhteys alkoi pätkiä. Reititin ilmoittaa ettei ole yhteydessä internetiin. Katko kestää muutamasta sekunnista muutamaan minuuttiin jonka jälkeen kaikki toimii taas niinkuin ennenkin. Onko vain sattumaa että pätkiminen alkoi liittymän päivityksen yhteydessä vai mikä voisi olla vialla? Aikaisemmin yhteys on pelannut moitteettomasti.

Eihän tuon pitäisi vaikuttaa kuin hintaan. Soneralla eilinen häiriötiedote edelleen auki eli osassa Suomea 4G-verkossa häiriö.



 



Häiriön alkamisaika: 27.08.2015 08:00



Arvioitu päättymisaika:



Keski-Suomen, Pohjanmaan, Savon ja Pohjois-Karjalan alueella puhelin tai muu päätelaite voi kadottaa hetkellisesti 4G-verkkoyhteyden. Tämän vuoksi puhelin voi pudota hetkeksi kokonaan matkapuhelinverkosta, jolloin saapuva puheluliikenne estyy.

Matkapuhelimesta kannattaa toistaiseksi ottaa 4G pois käytöstä, niin verkosta putoamista ei pitäisi tapahtua. Liikkuva laajakaista kannattaa toistaiseksi lukita käyttämään vain 3G-verkkoa.

28.8. klo 10:30
Lisätty Pohjois-Karjala vian vaikutusalueeseen.

28.8. klo 8:45
Viankorjaustoimet jatkuvat edelleen.

27.8. klo 15:15
Vian vaikutusaluetta päivitetty.

Vika alkoi: 26.08.2015 illalla
Toistaiseksi viankorjauksen aikataulu ei ole tiedossa.

Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.


Eli sattumaahan tämä onkin. En älynnyt tarkastaa häiriöitä koska puhelimella yhteys toimii. Puhelin olikin jostain syystä lukittu 3g:lle. Sama pätkiminen 4g:llä. Jospa se siitä kohta korjaantuu. Kiitos!

Vastaa