Skip to main content

Matkapaketin tilaus ei onnistu - Liittymällä ei voi tilata lisäpalveluita

  • November 2, 2019
  • 3 kommenttia
  • 248 katselukertaa

TILAA REISSU5

Olen matkalla ja soittaessani Telialle  Asiakaspalveluun sanottiin, että lähetät vain yllä olevan viestin määrättyyn numeroon. Ja nyt tuli allaoleva viest: Käytössäsi on Rajaton 100 M. Tilausoikeudet: Liittymällä ei voi tilata lisäpalveluja. Liittymääsi on kytketty seuraavat palvelut ja rajoitukset: Estä verkkovierailun hintatietoviestien saapuminen puhelimelle, Ulkomaan tiedonsiirron käyttökatto, Telia Netti ulkomailla runsaaseen käyttöön. T. Telia

 

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

3 kommenttia

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 2, 2019

Lentoni lähtee vielä tänään. Mitä voin tehdä? 


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 2, 2019

Hei @kaisahenrika ja tervetuloa Yhteisöön! Vaikuttaa siltä että sinulla ei jostain syystä ole liittymääsi tilausoikeuksia ja tästä syystä tuo herjakin tilatessa tulee. Jos liittymä on sinun nimissäsi, kirjaudu verkkopankkitunnuksellasi tai Telia-tunnuksella telia.fi -sivuille ja valitse kirjautumisen jälkeen oikeasta ylänurkasta oma nimesi ja sen jälkeen "Omat tiedot ja asetukset" >> "tilausoikeudet" -välilehti. 

 

Tässä vielä kuva miltä tuo tilausoikeus-sivu näyttää. Nimen edess olevaa nuolta klikkaamalla pääset sitten muokkaamaan oikeuksia. Kun sinulla on vapaat tilausoikeudet, reissupaketin tilaus pitäisi onnistua normaalisti. Kokeilehan onnistuuko! 

 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 2, 2019

Kiitos yritän