Hommasin Telialta testiksi 5g liittymän (Elisan 5g liittymä aiemmin) MC7010 ulkoreitittimeen. Ongelma on kuitenkin se, että en pääse testaamaan nettiä kun hallintapaneelista antaa viestin ”Yhteys rajoitettu”. Purkki on ostettu Elisalta. Mikä siis avuksi? On testattu uudelleenkäynnistykset ja resetoinnit, mutta ei auta. Bbs.io:ssa jollain oli lähtenyt toimimaan pin koodi vaihtelulla, mutta omalla kohdalla ei ollut apua. Auttaisiko APN:n kikkailut? En ole Telia helppiä vielä kokeillut kun hinta on 2,5€ alkavalta minuutilta…
Sivu 1 / 1
Hei
Voisit kokeilla APN-asetusten muuttamista. Vaikea mennä toisen operaattorin laitteista sanomaan, mutta voi olla mahdollista, että reitittimessä on oletuksena Elisan APN-asetukset ja siksi se ei nyt lähde toimimaan. Voisit myös kysellä Elisalta, että saako tuota ylipäätään toimimaan muun operaattorin yhteydellä.
Ja kuten mainitsit, Telia Helppi auttaa tällaisissa laiteongelmissa, jos et tuota saa itse ratkaistua
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.