Mielipidekysely Yhteys Mukaan -liittymän oston jälkeen

  • 13 February 2020
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hankin uuden laajakaistan ja jo seuraavana päivänä tuli mielipidekysely Yhteys Mukaan-tapahtumaan liittyen. Eihän siinä voi vastata kuin ensimmäiseen kysymykseen, joka koski ostotapahtumaa. Tuotteen toimitus tapahtuu suosiosta johtuen vasta reilun kuukauden kuluttua, joten tuotetta, sen toimintaa ja käyttöönottoa koskevat kysymykset jäävät vaille vastausta. Mitä järkeä on tuollaisella mielipidekyselyllä ja mitä se teille todella antaa, kun vastaus on vain ensimmäiseen kysymykseen?



 



Edit ReOlivia: Muokattu hieman otsikkoa


3 kommenttia

Hei @H3000861989 ja kiva kun löysit tiesi Yhteisöön :smileyhappy:



 



Voit hyvin vastata kyselyyn kun olet saanut palvelun käyttöösi


@ReOlivia@  kirjoitti:

Hei @H3000861989 ja kiva kun löysit tiesi Yhteisöön :smileyhappy:

 

Voit hyvin vastata kyselyyn kun olet saanut palvelun käyttöösi


Niinhän sitä luulisi, mutta kun ohjelma ei anna vastata uudelleen, jos olet kyselyn kerran avannut! 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Vastaaminenko ei siis onnistu enää vaikka et olisi aiemmin vastannutkaan? Saatko jonkun ilmoituksen kun klikkaat linkkiä uudelleen? 

Vastaa