Skip to main content

äitini otti puhelinliittymän telialta , joka vahvistettiin 30.9.2020. Samalla luvattiin 30 e lahjakortti kaupppaan. Hän ei ole kuitenkaan saanut korttia tähän päivään mennessä.. Kun hän on kysynyt asiasta telian pisteistä  niin ei ole saanut kunnon vastausta. Tosi pettynyt palveluun. Reklamaation teko vaikeaa.



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu



 


@Utellu2021@  kirjoitti:


äitini otti puhelinliittymän telialta , joka vahvistettiin 30.9.2020. Samalla luvattiin 30 e lahjakortti kaupppaan. Hän ei ole kuitenkaan saanut korttia tähän päivään mennessä.. Kun hän on kysynyt asiasta telian pisteistä  niin ei ole saanut kunnon vastausta. Tosi pettynyt palveluun. Reklamaation teko vaikeaa.






Moikka @Utellu2021 ja tervetuloa Yhteisöön! Puuttuva lahjakortti voidaan tarvittaessa lähettää äidillesi asiakaspalvelun kautta. Täällä Yhteisössä emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta asia voitaisiin täällä tarkistaa. Lisäksi sinulla tulee olla valtuudet asian hoitoon, jos tarkoituksena on hoitaa tätä asiaa äitisi puolesta. Suosittelen, että ätisi ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi chatissa tai yhteydenottolomakkeella. Jos hän käyttää sosiaalisen median kanavia, niin meihin saa yhteyden myös esimerkiksi Twitterissä ja Facebookissa 🙂>


Vastaa