Skip to main content

Mulla lasku on ruotsenkielellä eikä mulla ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitatte yksilöintitiedolla???

Kundnummer?

Identifikation?

Fakturanummer?

 

Olen jo neljä kertaa yrittänyt vaihtaa e-laskuun mutta mikään ei onnistu!

Neuvoissa voisitte näyttää mistä tämä ihmeen Yksilöintitieto laskulta löytyy!!!!

 

Tosi ärsyyntynyt asiakas:(

Tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron ja yksilöintitiedon.



Huom! Yhteislaskun yksilöintitieto saatetaan ilmoittaa laskulla muodossa 1234567/1/1. Yksilöintitieto kirjataan kuitenkin muodossa 1234567. Yksilöintitiedon sijaan laskustasi voi löytyä asiakastunnus, jota voit käyttää yksilöintitiedon sijaan.



Kytke e-lasku verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta Telia Finland Oyj ja laskutusaihe Laajakaista, Yhteislasku, TV, Muut.



Anna e-laskun kytkentäikkunassa viitenumero ja yksilöintitieto. Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.



 



Se saattaisi olla tuo identifikation.



 



https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/e-lasku



 



Ilmeisesti myös tuo asiakastunnus kelpaisi myös. Eli varmaan kundnummer.



@Motony@  kirjoitti:


Mulla lasku on ruotsenkielellä eikä mulla ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitatte yksilöintitiedolla???



Kundnummer?



Identifikation?



Fakturanummer?



 



Olen jo neljä kertaa yrittänyt vaihtaa e-laskuun mutta mikään ei onnistu!



Neuvoissa voisitte näyttää mistä tämä ihmeen Yksilöintitieto laskulta löytyy!!!!



 



Tosi ärsyyntynyt asiakas:(






Yksilöintitieto löytyy laskun yläreunasta, jossa näkyvät mm. laskun päiväys, viitenumero, asiakasnumero ja eräpäivä. Kyseessä tuo Identifikation, joka sinun tulee syöttää e-laskun kytkennän yhteydessä. Jos haluat laskusi jatkossa suomen kielellä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saadaan laskun kieli vaihdettua. 🙂> 


Kiitos! kokeilen "Identifikation numeron" Se olisikin suht looginen käännös. Katsotaan toimiiko tällä kertaa:) Lisäksi taitaa ilmeisesti olla viisasta jättää välilyönnit pois viitenumerosta...


Vastaa