Tarvitset viimeisimmän laskusi viitenumeron ja yksilöintitiedon.
Huom! Yhteislaskun yksilöintitieto saatetaan ilmoittaa laskulla muodossa 1234567/1/1. Yksilöintitieto kirjataan kuitenkin muodossa 1234567. Yksilöintitiedon sijaan laskustasi voi löytyä asiakastunnus, jota voit käyttää yksilöintitiedon sijaan.
Kytke e-lasku verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta Telia Finland Oyj ja laskutusaihe Laajakaista, Yhteislasku, TV, Muut.
Anna e-laskun kytkentäikkunassa viitenumero ja yksilöintitieto. Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.
Se saattaisi olla tuo identifikation.
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/e-lasku
Ilmeisesti myös tuo asiakastunnus kelpaisi myös. Eli varmaan kundnummer.
@Motony@ kirjoitti:
Mulla lasku on ruotsenkielellä eikä mulla ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitatte yksilöintitiedolla???
Kundnummer?
Identifikation?
Fakturanummer?
Olen jo neljä kertaa yrittänyt vaihtaa e-laskuun mutta mikään ei onnistu!
Neuvoissa voisitte näyttää mistä tämä ihmeen Yksilöintitieto laskulta löytyy!!!!
Tosi ärsyyntynyt asiakas:(
Yksilöintitieto löytyy laskun yläreunasta, jossa näkyvät mm. laskun päiväys, viitenumero, asiakasnumero ja eräpäivä. Kyseessä tuo Identifikation, joka sinun tulee syöttää e-laskun kytkennän yhteydessä. Jos haluat laskusi jatkossa suomen kielellä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saadaan laskun kieli vaihdettua. 🙂>
Kiitos! kokeilen "Identifikation numeron" Se olisikin suht looginen käännös. Katsotaan toimiiko tällä kertaa:) Lisäksi taitaa ilmeisesti olla viisasta jättää välilyönnit pois viitenumerosta...