Ei tule chattia mihinkään.
Eilen liikkeessä hommasin uuden puhelimen ja siihen heti nanosim-kortin. Vanha sim jäi liikkeeseen. Ei toimi uusi nano-kortti. Ei löydä kenttiä saati mitään muutakaan. Miten saan nano-kortin toimimaan nyt heti?!?!?!
Ei tule chattia mihinkään.
Eilen liikkeessä hommasin uuden puhelimen ja siihen heti nanosim-kortin. Vanha sim jäi liikkeeseen. Ei toimi uusi nano-kortti. Ei löydä kenttiä saati mitään muutakaan. Miten saan nano-kortin toimimaan nyt heti?!?!?!
Onkohan aktivoitu toi SIM korttisi? https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182
Joku tuttu sukulainen / kaverikin voi tehdä sen puolestasi. Jos ei ketään löydy niin voin vaikka sen verran auttaa että laitat privana puhelinnumerosi niin aktivoidaan se.
Pitäisi tosiaan se tehdä ja outoa etteivät aktivoineet sitä.
Voi. Lukee ihan selkeästi ohjesivulla:
"Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa."
Elikkäs ei ole ainakaan aktivoimaton. Pyhäpäivä kun vielä kyseessä niin eipä kukaan halua istua edes asiakaspalvelussa joten kyllä menee huomiseen.
Moro jalopeno84 ja tervetuloa Klaaniin :)
Mites ihan peruskikka - voi olla että olet kokeillutkin - mutta onko puhelimessa ollut koko ajan virta päällä kun sinne laitettiin se uusi kortti? Jos on, sammuta se ja laita uudelleen päälle. Aktivointi nimittäin ei mene läpi jos puhelin on koko ajan päällä.
Jos tämäkään ei auta niin sitten toi chat, oletko kokeillut näillä ohjeilla chattia? http://klaani.sonera.fi/t5/Asiakkuus-Omat-Sivut-Sonera/Sonera-Chat/m-p/125846#M2167
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.