Skip to main content

Tilasin liikkuvan netin, kun uuteen osoitteeseen ei saa kiinteeää laajakaistaa. Modeemi tuli nopeasti, mutta se on hyödytön, koska SIM-kortti puuttuu. Chattikyselyyn vastannut asiakaspalvelija vastasti, että SIM-kortin pitäisi olla paikallaan laitteessa, kun se toimitetaan. Vaan ei ole. Lähetysilmoituksessa tosin lukee, että asiakkaalle on toimitettu SIM-kortti. Mihin kortti on mahtanut joutua?



 



 



 



edit: Kirjoitusvirhe korjattu / Merja_J


@boggivaunu kirjoitti:


Tilasin liikkuvan netin, kun uuteen osoitteeseen ei saa kiinteeää laajakaistaa. Modeemi tuli nopeasti, mutta se on hyödytön, koska SIM-kortti puuttuu. Chattikyselyyn vastannut asiakaspalvelija vastasti, että SIM-kortin pitäisi olla paikallaan laitteessa, kun se toimitetaan. Vaan ei ole. Lähetysilmoituksessa tosin lukee, että asiakkaalle on toimitettu SIM-kortti. Mihin kortti on mahtanut joutua?






Yleensä tilatut laitteet tulee pakettina ja tilattu sim-kortti erikseen kirjeenä. Ota uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro, ettet ole saanut sim-korttia ja pyydä lähettämään uusi.


Juuri näin kuten  tuossa kertoikin. Eli laite tulee pakettina ja sim-kortti erillisenä kirjeenä. Pahoittelut omasta puolestani että olet saanut väärää tietoa asiasta. Laitetaanpa palautetta eteenpäin!

Entä kuinkas  oletko ollut nyt aspaan yhteydessä ja tilannut uutta korttia vai millä mallilla asian hoito on?


Soitin tänään aspaan, joka lupasi toimittaa uuden kortin. Toivottavasti se tulee perille.

 

 


Okei, no hyvä että homma on hoidossa. Ja uskon kyllä että tällä kertaa postipoika kiikuttelee kortin perille!


Vastaa