Hei ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Täältä löydät usein vastauksen askarruttaviin kysymyksiin ja voit niitä koska vaan kysyä:smileyhappy:
Joko löysit PUK-koodin? Tuossa yllä @kiisseli67 on aiemmin linkannut ohjeisiin, jotka neuvovat PUK-koodin tarkistamiseen. Eli löydät sen kirjautumalla telia.fi:llä omiin tietoihisi ja menemällä seuraavaa reittiä liittymän tietoihin: Liittymäni ja palveluni - klikkaa kyseistä liittymää, jonka PUK-koodin tarvitset - vasemman puoleisessa laatikossa liittymätyyppi-otsikon alta löydät PUK-koodin.
Suosittelen lataamaan Minun Telia -sovelluksen puhelimeen tai tabletille. Tietenkään se ei auta tilanteessa, jossa puhelin on lukossa, mutta jos sinulla on useita liittymiä nimissäsi, ja vaikka jonkin toisen laitteen PUK-koodia joskus vaaditaan, niin näet helposti sen sieltä sovellukselta. Minun Telia -sovelluksen kautta pystyy hallinnoimaan kaiken kaikkiaan todella näppärästi kaikkia palveluitaan, maksamaan laskuja tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme jne.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.