Skip to main content

Hei, miten nykyisin Telian aikana tehdään reklamaatio? Aikaisemmissa viesteissä kehoitettiin facebookin yksityisviestiin tai käyttämään yhteydenottopyyntölomaketta, mitta kumpaakaan ei näytä enää olevan tarjolla.

Kävin telian liikkeessä puhelinhuollon vuoksi ja myyjä halusi päivittää liittymäni. Hinta pysyisi samana ja nettiä saisi käyttää rajattomasti. Nyt kun sain sähköpostivahvistuksen niin se olikin joku tarjous ja määräaikaisuus ja myyjä ei sanonut näistä mitään. Nyt vuoden päästä liittymän hinta nousee reilusti! Mitään en allekirjoittanut kaupassa, mitään papereita en saanut mukaan, mitään muuta myyjä ei minulle näyttänyt kuin pikaisesti Telian nettisivun jossa oli isolla hinta, mutta ei mitään pientä tekstiä. Tuo muutos täytyy perua asap!

Heippa Mija007!

 

Yhteydenottolomakkeen / palvelupyyntölomakkeen voit jättää täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?utm_source=some&utm_medium=social&utm_campaign=aspa&utm_content=someid_1070&utm_term=100 

Tulipas kaunis linkki. :smileyvery-happy:

 

 

Telialla ei tietääkseni matkapuhelinliittymät ole määräaikaisia, vaan sinulle on luvattu etuhinta tietyksi ajaksi. Eli vaikuttaisi siltä, että etuhintasi on voimassa seuraavat 12kk, jonka jälkeen liittymä tulisi "normaali hintaiseksi". Tuo ei kuitenkaan sido sinua mihinkään vaan voit päivittää liittymääsi haluamaasi malliin miten haluat. :)


Vastaa