9.8. asuntomessuilla tarjosi Joel-asiakaspalvelija minulle kuvan mukaisesti:
Mobiilinetti+Liiga+Tabletti+kuulokkeet hintaan 25,90 kuussa silloin kun liigaa pelataan ja hinta olisi 14.90 kuussa silloin kun liigaa ei pelata.
Tein kaupat. Mistään määräaikaisuudesta ei ollut puhetta vaikka kahteen kartaan keskustelimme (minä + kumppanini) Joel-asiakaspalvelijan kanssa.
En myöskään saanut mukaani mitään muuta kirjallista sopimusta kuin kuvassa olevan paperin.
Kun tabletti tuli postiin, näin Telian sivuilta että kyseessä on liittymä jossa on 2 vuoden kiinteä sopimus. Liiga-passista tai sen hinnasta ei omissa tiedoissani Telian sivuilla näkynyt mitään.
10.8. keskustelin chatissa asiakaspalvelija Kevinin kanssa, kyselin että mitä kaikkea ostin ja miten pitkäksi aikaa ja mihin hintaan. Lähinnä kiinnosti liigapassin hinta+kesto. Hän lupasi selvittää ja palata asiaan, ei ole toistaiseksi palannut.
14.8. keskustelin asiasta chatissa asiakaspalvelija Sailan kanssa, hän sentään soitti perään mutta silti asia jäi selvittämättä.
Kukaan ei tunnu pystyvän selvittämään sitä että mitä Joel minulle möi, ja millaisilla määräaíkaisuuksilla. Minulle on ok, jos tabletin+liittymän määräaikaisuus on kaksi vuotta, vaikkei siitä mainittu, jos samassa paketissa ostamani liigapassin hintaan 11 eur määräaikaisuus on myös sama kaksi vuotta.
Saako tätä kautta vastausta asiaan? Tämä on kolmas ja viimeinen yhteydenottoni aiheesta, jollei Telia firmana pysty kertomaan mitä ostin ja mihin hintaan ja miten pitkäksi aikaa niin on pakko vaihtaa kaikki liittymät muualle.