Miten netti näin hidas

  • 13 October 2023
  • 1 kommentti
  • 218 katselukertaa

Moi minulla on 300mb nettisopimus. tällä hetkellä täysi yhteys ja kaikki muutenkin ok. miten XXX tämä teidän netti toimii yhtenä päivänä kunnolla ja lataa nopeasti ja toisena päivänä lataan 1Gb tiedostoa 3 tuntia. Kun myytte tätä tuotetta voisitteko kertoa rehellisesti miten tämä toimii eikä XXX jatkuvasti siitä miten tämä paketti todellisuudessa pelaa. Ennenkin ollut teliaa ja aina sama juttu. En suosittele tätä XXX todellakaan ja toivon että edes yksi ihminen jättää ostamatta tämän arvostelun takia. Sitten maksaa +50e soittaa teille kun jonotutatte 20 minuuttia ennenkun vastaa joku epäpätevä ihminen joka käskee käynnistämään modeemin uudestaan….. Varmaan mulla XXX tähän joku 2vuoden sopimus mitä ei voi purkaa ja XXX hyvä ollut etukäteen mutta todellisuus täysin XXX. Älkää ottako mikä vaan parempi kun telia.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: poistettu kirosanat


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Moi minulla on 300mb nettisopimus. tällä hetkellä täysi yhteys ja kaikki muutenkin ok. miten XXX tämä teidän netti toimii yhtenä päivänä kunnolla ja lataa nopeasti ja toisena päivänä lataan 1Gb tiedostoa 3 tuntia. Kun myytte tätä tuotetta voisitteko kertoa rehellisesti miten tämä toimii eikä XXX jatkuvasti siitä miten tämä paketti todellisuudessa pelaa. 

Hei @Käyttäjä483759 ja tervetuloa Telia yhteisöön! Tilaamasi yhteys on ilmeisesti toteutettu mobiiliverkon kautta 4G/5G-liittymänä? Sopimusehdoissa liittymän nopeudelle ilmoitetaan normaali vaihteluväli, jonka rajoissa yhteyden tulisi toimia. Mobiililiittymälle on tyypillistä, että saavutettu maksiminopeus vaihtelee, sillä moni asia vaikuttaa yhteyden nopeuteen. 

 

En suosittele tätä XXX todellakaan ja toivon että edes yksi ihminen jättää ostamatta tämän arvostelun takia. Sitten maksaa +50e soittaa teille kun jonotutatte 20 minuuttia ennenkun vastaa joku epäpätevä ihminen joka käskee käynnistämään modeemin uudestaan.

Asiakaspalveluumme soittaminen maksaa mpm/pvm maksun verran. Telia Helppi auttaa sisäverkon ja laitteiden asetusten kanssa 2,5€/min taksalla. https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Varmaan mulla XXX tähän joku 2vuoden sopimus mitä ei voi purkaa ja XXX hyvä ollut etukäteen mutta todellisuus täysin XXX. Älkää ottako mikä vaan parempi kun telia.

Sopimuksen nykyisen tilan näet Minun Telian kautta. Sopimus luonnollisesti voidaan purkaa kesken määräaikaisuuden mikäli liittymä ei toimi operaattorin virheen tai verkon vuoksi sopimusehtojen mukaisesti. jos palveluntarjoaja pysty tilannetta korjaamaan kohtuullisessa ajassa. 

 

Haluaisitko kertoa tarkemmin mikä reititin asunnosta löytyy ja miten/milloin ongelmat yhteydessä ilmenevät? 

Vastaa