title kertoo
mobiilidatani ei toimi kunnolla OnePlus7 puhelimessani, olen monesti törmänyt ongelmaan missä mobiilidata ei vain toimi moneen tuntiin ja ajan päästä palaa normaaliksi.
mikä saattaisi olla tähän syy?
title kertoo
mobiilidatani ei toimi kunnolla OnePlus7 puhelimessani, olen monesti törmänyt ongelmaan missä mobiilidata ei vain toimi moneen tuntiin ja ajan päästä palaa normaaliksi.
mikä saattaisi olla tähän syy?
Moikka @naitsa ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Jos mobiilidata toimii välillä, kertoo se että liittymä on aktiivinen ja pystyy yhdistämään verkkoon. Kun mobiilidata ei toimi, ilmoittaako puhelin kuitenkin verkkoyhteydestä, eli lukeeko ylhäällä TeliaFI tai onko kuuluvuuspalkkeja vai onko "Vain hätäpuhelut" ?
Jos ongelmaa on vain yhdessä osoitteessa, tulee katsoa onko läheisellä tukiasemalla mitään hälytyksiä, se voidaan tarkistaa postinumeron avulla. Jos ongelmaa on sijainnista riippumatta, kannattaa puhelimen verkkoasetukset nollata, jos siellä on jokin asetus nyt väärin. Verkkoasetuksien nollauksessa puhelin unohtaa vanhat asetukset ja hakee itse verkosta uudet. Tämän jälkeen puhelin tulee vielä käynnistää uudelleen.
puhelin kyllä näyttää kaikki palkit ja TeliaFI tekstin muta silti ei toimi. Ongelma ei ole myöskään yhdessä osoitteessa, ongelmia on tapahtunut muissakin paikoissa ulkona ja sisällä
Hei @naitsa !
Olisiko kyse samasta asiasta kuin DNA:lla eli viimeisin päivitys aiheutti tuon?
Tuohon kehoitettiin tekemään apn:n tallennus/muokkaus julkiseksi asetuksista, ainakin joillakin auttoi asiaan :
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/oneplus-ongelmat-paivityksen-jalkeen/
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.