Skip to main content

Onko muut törmänneet vastaavaan ongelmaan?

Yritin mökille tilata ‘’Yhteys mukaan keskittäjälle 200 M’’ mobiililaajakaistaa.

Pitäisi olla 12kk ajan 14,99€ tarjoushinta liittymäasiakkaille jos sinulla on puhelin tai kiinteä laajakaista Telialla. Tilausta tehdessä saan ilmoituksen etten ole oikeutettu etuun ja että minun pitäisi jompi kumpi näistä tilata… No mitäs sitten tehdään, kun sellainen kiinteä laajakaista jo on olemassa Telian kautta?

 

Chatti ei tähän suoraan osannut vastata, joten kysynkin onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa.

Jos Telian kauppa on lähistöllä, niin on ainakin aiemmin saanut tiskiltä 50M 4G, 9,99€/kk jos on ollut Telian asiakas. Saattaisi onnistua myös tuon 200M hankkiminen, jos ei verkkokaupasta jostain syystä onnistu. Kai Chattikin sen voi sinulle myydä, jos ei itsepalveluna onnistu. Siinä tapauksessa vetoisin itsepalvelun epäonnistumiseen, että ei tule ylimääräisiä mahdollisia käsittelymaksuja.


Kai olet kirjautunut Minun Teliaan ennen kuin yrität ostaa?


Juu kirjautuneena olin. Chattiin kirjoitin ja olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sieltä sanottiin vain että jos edun haluaa pitää olla jompi kumpi tilauksista voimassa. Yritin siinä kertoa että niin kyllä on mutta ei onnistunut. Täytyy kokeilla huomenna uudestaan. 


Chatti ei tähän suoraan osannut vastata, joten kysynkin onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa.

Meillä kävi vähän samanlainen tilanne netissä, mutta myymälässä korjasivat asian.

Netistä tialttaessa pääsi melkein maksamaan, kun tuli ilmoitus etten ole oikeutettu tilaukseen. Ja meillä on kaikki mahdolliset Teliasta. Ehkä netti ei ymmärrä kaikkea...


Kiitokset.

Jos ei muu auta niin täytyy käydä pyörähtämässä perinteiseen tyyliin liikkeessä :)


Juu kirjautuneena olin. Chattiin kirjoitin ja olin yhteydessä asiakaspalveluun. Sieltä sanottiin vain että jos edun haluaa pitää olla jompi kumpi tilauksista voimassa. Yritin siinä kertoa että niin kyllä on mutta ei onnistunut. Täytyy kokeilla huomenna uudestaan. 

No on kyllä ympäripyöreä vastaus, varsinkin jos kerroit, että sinulla on jo oikeuttava palvelu olemassa. Pitäisihän heidän se asiakastiedoista nähdä, jos viitsivät tarkistamaan. No, toivottavasti asia ratkeaa kaupassa.


Onko muut törmänneet vastaavaan ongelmaan?

Yritin mökille tilata ‘’Yhteys mukaan keskittäjälle 200 M’’ mobiililaajakaistaa.

Pitäisi olla 12kk ajan 14,99€ tarjoushinta liittymäasiakkaille jos sinulla on puhelin tai kiinteä laajakaista Telialla. Tilausta tehdessä saan ilmoituksen etten ole oikeutettu etuun ja että minun pitäisi jompi kumpi näistä tilata… No mitäs sitten tehdään, kun sellainen kiinteä laajakaista jo on olemassa Telian kautta?

 

Chatti ei tähän suoraan osannut vastata, joten kysynkin onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa.



Kävin myös testaamassa asiakasetuhintaisen liittymän ostoa ja näyttää siltä että vaikka sivuille on kirjautunut ennen ostotapahtumaa, heittää se sieltä ulos jo ostovaiheessa. Näin palvelu ei tunnista asiakkuutta ja herjaa “et ole oikeutettu etuun”. Vahva veikkaus että tämä liittyy meneillään olevaan Minun Telian kirjautumisongelmaan. Tein tästä nyt vielä erillisen häiriöilmoituksen, joten kiitokset ​@MarVep nostosta ja tervetuloa Yhteisöön! Oikein mukavaa että löysit tiesi tänne 😊


@MarVep  Sain juuri kuittauksen ja kävin myös itse testaamassa että asiakasetuhintaisen liittymän tilaaminen onnistuu jälleen. Kannattaa kirjautua ensin Minun Teliaan jolloin asiakkuus tunnistetaan ja liittymän saa tilattua edullisemmin. 


Kiitokset kaikille avusta. Äsken kävin kokeilemassa niin ei omalla kohtaa vielä onnistunut. 

Mutta odotellaan. Eiköhän se tästä selviä.

 


Vastaa