Skip to main content

mobiilivarmenteen käyttöönotto

  • August 7, 2020
  • 4 kommenttia
  • 191 katselukertaa

Jahola
Morsettaja

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.

 

PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 

4 kommenttia

HannaSu
Telialainen
  • Telialainen
  • August 7, 2020

@Jahola@  kirjoitti:

Telian mobiilivarmenteen käyttöönotto tökkii. tuoho nelinumeroiseen varmenteeseen pääsee, mutta ko. numeroon yritys päättyy, numeroa ei voi syötää mihinkään. Telian myymälästä ei apua löytynyt. Jumi on jatkunut jo muutaman päivän. vaihdoin eSIMmin normaaliin SIMkorttinn, jotta saisin varmenteen käyttöön.

 

PS. käyttämilläni tunnuksilla olen mobiilivarmenteen saanut aiemin käyttöön. 


Moikka @Jahola ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!

 

Yleistä häiriötä Mobiilivarmenteen luomisessa ei ole tällä hetkellä. Kokeilitko tuota aktivointia jo täällä

Kannattaa myös tarkistaa, että kortti on tarpeeksi uusi. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä tekniseen asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen jättämiseksi.

 

 


Jahola
Morsettaja
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • August 7, 2020

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 


HannaSu
Telialainen
  • Telialainen
  • August 7, 2020

@Jahola@  kirjoitti:

Kortti on uusi ja mobiilivarmennekelpoinen. 


Okei. Siinä tapauksessa suosittelen jättämään meidän tekniseen asiakaspalveluun tuon vikailmoituksen, niin he pääsevät tutkimaan asiaa tarkemmin!


Jahola
Morsettaja
  • Aloittaja
  • Morsettaja
  • August 8, 2020

Uusi SIM-kortti auttoi :smileyhappy: