Hei,
Hain maanantaina Telia Kaupasta SIM-kortin, joka oli tarkoitus aktivoida niin, että se toimisi rinnakkaiskorttina (MultiSIM) puhelinliittymääni. Aktivointi tehtiinkin asiakaspalvelussa, mutta tämän jälkeen varsinainen korttini, siis ensisijaisessa puhelimessani oleva, lakkasi toimimasta. Lähetin tekstiviestin aktivoi <liittymänumero> numeroon 18100 ja otin kortin hetkeksi pois toissijaisesta puhelimestani. Kun laitoin sen takaisin, rupesi ensisijaisessa puhelimessani oleva kortti toimimaan, mutta toissijainen vastaavasti kadotti yhteyden.
Eli näyttäisi joko siltä, ettei multiSIM-palvelua ole kytketty kunnolla tai sitten vain toinen korteista on aktivoituna. Tällä hetkellä ensisijaisessa puhelimessani oleva, alkuperäinen kortti toimii, mutta toinen ei.
Mikä neuvoksi?
--
Konsta