Skip to main content

Nettiliittymätilauksen peruuttaminen

  • October 8, 2019
  • 2 kommenttia
  • 63 katselukertaa

Aloin kysymään voiko tilauksen peruuttaa/lopettaa. Jos voi haluaisin sen tehdä.

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.

2 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • October 8, 2019

Hei!

 

Jos liittymässä ei ole määräaikaa, niin liittymät voi irtisanoa koska vain. Etämyynnissä (puhelinmyynti ja nettikauppa mainitakseni) sitä paitsi on 14pv palautusoikeus. Liittymissä yleisesti pätee 14pv irtisanomisaika, lisätietoa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/irtisanomisajan-laskutus

Eri asia sitten on, jos on myyjän kanssa ollut sopimus esim. kokeilusta/testistä. Tiedän että joskus kivijalkakaupassa näitä on asiakaskohtaisesti sovittu. Määräaikaisestakin liittymästä pääsee kyllä eroon, jos liittymä ei toimi palvelusopimuksessa kerrottujen nopeusrajojen puitteissa, eikä siihen ole Telian puolelta parannusta tulossa. Muissa tapauksissa määräaikaisen liittymän irtisanomisessa joutuu maksamaan sopimusrikkomuksesta korvauksena jäljelle jääneet kuukausierät.


ReOlivia
Telialainen
  • October 20, 2019

Moi @Mallu81

 

@Purnipsi tuossa kertoikin kattavasti neuvoja. Saitko liittymän peruutettua?