Skip to main content
Minulla alkoi uusi laskutuskausi 24.3 ja edellisessä laskutuskaudessa mobiilidatan käyttörajoitus ei mennyt täyteen. Tänään kuitenkin (25.3) tuli viesti että mobiilidatakiintiö on täynnä ja nettinopeuteni hidastui. Näen kuitenkin asetuksien datan käyttö kohdasta että olen käyttänyt vasta n. 700mt mobiilidataa. Miksi nettinopeutta hidastettiin vaikka käyttökatto ei ole täynnä?
Ja lisäyksenä, kaksi laskutuskautta taaksepäin käyttörajoitus meni täyteen ja tilasin jatkon viestin ohjeiden mukaan. Kuitenkin viestin lähettämisen jälkeen puhelin ilmoitti ongelmaa enkä saanut 10gt lisäpakettia neljästä yrityksestä huolimatta. Kuitenkin seuraavan kuukauden laskuss oli laskutettu kaikista neljästä lisäpaketista, vaikka yhtäkään niistä en saanut käyttöön. Miksi näin?

Tervetuloa Klaaniin @marshka!



Tämä tarvitsisi nyt tarkempaa tutkiskelua. Ota pian asiakaspalveluun yhteyttä Omien Sivujen chatin kautta, jotta päästään lähemmin katsomaan mistä on kyse.


Vastaa