Minulla alkoi uusi laskutuskausi 24.3 ja edellisessä laskutuskaudessa mobiilidatan käyttörajoitus ei mennyt täyteen. Tänään kuitenkin (25.3) tuli viesti että mobiilidatakiintiö on täynnä ja nettinopeuteni hidastui. Näen kuitenkin asetuksien datan käyttö kohdasta että olen käyttänyt vasta n. 700mt mobiilidataa. Miksi nettinopeutta hidastettiin vaikka käyttökatto ei ole täynnä?
Sivu 1 / 1
Ja lisäyksenä, kaksi laskutuskautta taaksepäin käyttörajoitus meni täyteen ja tilasin jatkon viestin ohjeiden mukaan. Kuitenkin viestin lähettämisen jälkeen puhelin ilmoitti ongelmaa enkä saanut 10gt lisäpakettia neljästä yrityksestä huolimatta. Kuitenkin seuraavan kuukauden laskuss oli laskutettu kaikista neljästä lisäpaketista, vaikka yhtäkään niistä en saanut käyttöön. Miksi näin?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.