Hei ja tervetuloa Klaaniin!
Oletko lukenut Soneran Ohje- ja tukisivustolta ohjeet liittyen käyttämääsi laitteeseen? Lopettiko laite toimintasa yhtäkkiä, ja siksi irroitit sen koneesta? Vai missä tilanteessa irroitit tikun?
https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Huawei-E173?id=1355
Ja tässä pähkinänkuoressa, mitä tehdä, jos nettitikun asennus ei onnistu:
Onko sinun mahdollista kokeilla, tunnistaako mikään toinen tietokone tuota nettitikkua? Tuo on melko vanha laite, joten voi olla mahdollista, että se on mennyt syystä tai toisesta epäkuntoon. Soneran sivulla ei mainittu, tukeeko laite ollenkaan Windows 8:ia, mutta ainakin Huawein oma sivusto väitti tuen löytyvän. Itse harkitsisin uuden laitteen hommaamista.
Esimerkiksi tuossa https://www.verkkokauppa.com/fi/product/63923/gjvtc/Huawei-E3372h-LTE-3G-4G-nettitikku-Sonera on kohtuuhintainen, uusi nettitikku jossa lisäksi 4G LTE -valmius. En Soneran kaupasta löytänyt pelkästään nettitikkuja, vaan jokaisessa näytti olevan mukana jokin määräaikainen liittymä. En tiedä, onko kaupasta kysyttäessä tilanne toinen. Kiinteästi asennettavia mobiililaajakaistareitittimiä kun myydään ilman liittymiä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.