Kokeilin nollata DNS asetukse, mutta ei ollut apua. Testasin myös netin nopeuden testitulos oli onneton noin 2 Mb/s . Käytössä on Windows 10 ja kysyin asiasta microsoftin sivuilta mutta sain ohjeer verkon asetusten muokkaamiseen. Ei ollut apua. Toivottavasti ongelman syy selviää koska näin hitaalla ja pätkivälllä netillä ei voi edes verkkopankissa käydä laskuja maksamassa kun kesken kaiken yhteys katkeaa.
@titsa17 Olet varmaan kokeillut nettitikkua toiseen usb-porttiin ja käytäthän sitä suoraan tietokoneessa eikä erillisessä reitittimessä? Onko sinulla matkapuhelinta Telian liittymällä eli voisit verrata, katkeaako matkapuhelimen netti samaan aikaan kuin nettitikun kautta tuleva yhteys?
Mikäli näistä ei ole apuja, niin toivoisin sinun olevan meihin vaikka Chatin kautta. Voit kirjautua Chattiin menemällä telia.fi -sivustolle ja siellä jo ChatBOT jo vilkuttaa ruudun alalaidassa. Voisimme katsoa verkon tilannetta sen jälkeen.